مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ازانجام بیش از ۳۱۲ هزار و ۸۶۰ سفر از استان کرمانشاه طی مدت سپری شده از امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 24 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،بهمن خسروانی در خصوص آخرین آمار از مسافرت های صورت گرفته در استان کرمانشاه طی مدت سپری شده از امسال گفت: در این مدت بیش از ۳۱۲ هزار و ۸۶۰ سفر در استان کرمانشاه انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد بیش از ۱۴۲ هزار و ۹۴۰ سفر به وسیله سواری کرایه، بیش از ۱۲۷ هزار و ۸۰۰ سفر به وسیله مینی بوس و بیش از ۴۲ هزار و ۱۱۷ سفر به وسیله اتوبوس انجام شده است.

**جابجایی بیش از ۳میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: هم چنین طی امسال تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مسافر در استان کرمانشاه جابجا شده اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۲ میلیون و ۱۵۲ هزار نفر به وسیله مینی بوس، بیش از  ۹۰۵ هزار نفر به وسیله اتوبوس و بیش از ۵۶۰ هزار و ۵۰۰ نفر به وسیله سواری کرایه در استان جابجا شده اند.

**حمل بیش از ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، میزان کالاهای حمل شده از استان طی این مدت را ۴ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۵۱۵ تن اعلام کرد.

وی از انجام بیش از ۲۹۷ هزار و ۷۴۰ سفر برای جابجایی میزان بار مذکور خبر داد و تصریح کرد: عمده کالاهای جابه جا شده سیمان با وزن بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن بوده است.

**جابجایی ۸۴۱ هزار تن کالا از مرز پرویزخان

خسروانی اشاره ای نیز به آمار ترانزیت صورت گرفته از مرز پرویزخان استان داشت و تصریح کرد: میزان حجم ورودی و خروجی ترانزیت از طریق این مرز ۸۴۱ هزار تن بوده است.

وی افزود: از این میزان بیش از ۱۰۶ هزار و ۸۵۰ تن مربوط به ترانزیت خروجی و بیش از ۷۳۵ هزار و ۳۰۰ تن مربوط به ترانزیت ورودی بوده است.

خسروانی تعداد مسافرانی که از مرز پرویزخان تردد کرده اند را نیز بیش از ۷۶ هزار مسافر اعلام کرد و گفت: از این تعداد بیش از ۳۹ هزار مسافر وارد و بیش از ۳۷ هزار مسافر خارج شده اند.

**جابجایی ۲۷۱ هزار نفر مسافر از مرز خسروی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، هم چنین اشاره ای به تردد مسافرین از مرز خسروی داشت و گفت: طی مدت مذکور بیش از ۲۷۱ هزار مسافر نیز از این مرز تردد کرده اند که  از این تعداد بیش از ۱۳۹ هزار مسافر به کشور وارد و بیش از ۱۳۲ هزار مسافر از کشور خارج شده اند.

خسروانی از وجود ۶۸  شرکت و موسسه حمل و نقل کالا در استان خبر داد که از این تعداد ۴۵ شرکت در مرکز استان هستند.

وی هم چنین تعداد موسسات حمل و نقل مسافر را نیز در استان  ۶۶ موسسه اعلام کرد و گفت: از این تعداد نیز ۲۵ شرکت و موسسه در مرکز استان فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: هم اکنون بیش از ۲۱ هزار راننده باری، مسافربری و وانت بار در استان کرمانشاه فعالیت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار