استاندار خواستار شد :
سمنان - استاندار سمنان با بیان اینکه طرح های ناجا بدون همراهی مردم حتی در ایام نوروز جوابگو نیست ، از عموم خواست به منظور افزایش امنیت و کاهش تلفات جاده ای همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۳۶۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 24 January 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد رضا خباز در نشست فرماندهان ناجای استان سمنان که صبح سه شنبه در پردیس نیروی انتظامی سمنان برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه پلیس برای خدمت به مردم است و این خدمت در زمره اصول و ارزش های انقلاب اسلامی محسوب می شود، ابراز داشت: طرح های ناجا بدون همراهی مردم حتی در ایام نوروز جوابگو نیست و وقتی شاهد تلفات نخواهیم بود که مردم با پلیس همراه باشند.

وی افزود: در ایام پایانی سال باید توجه داشته باشیم که رانندگی بدون توجه به قانون می تواند چه عواقبی داشته باشد

خباز در ادامه گفت: بنده در شورای تامین استان هر ۱۵ روز یکبار با از روند اجرای برنامه های جامع نیروی انتظامی آشنا می شوم لذا باید گفت وضعیت استان در راستای تامین امنیت بسیار مطلوب مشاهده می شود.

استاندار سمنان همچنین به مقوله انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: باید زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم را در انتخابات داشته باشیم

خباز با بیان اینکه برگزاری انتخابات در استان سمنان همیشه در عین اعتماد و بدون کوچکترین خللی برگزار شده گفت که در سال آینده نیز امیدواریم این امر با اهتمام نیروی انتظامی به بهترین نحو در مقوله تامین امنیت مدیریت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار