همزمان با دهه فجر
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت ایام دهه فجر بیش از ۸۰۰۰ دانش‌آموز کرمانشاهی در مراحل زمانی مختلف به مناطق عملیاتی جنوب و اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 26 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،محمدرسول اکبری با گرامیداشت مناسبت ایام دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت ایام دهه فجر بیش از 8000 دانش‌آموز کرمانشاهی در مراحل زمانی مختلف از 12 بهمن تا 25 اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب و اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال زنگ روز انقلاب در صبحگاه تمامی مدارس استان کرمانشاه نواخته می‌شود، گفت: این زنگ به صورت نمادین در یکی از مدارس کرمانشاه با نام حکیم نظامی ساعت 9:30 دقیقه روز 12 بهمن همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب نواخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان استانی در برخی از مدارس از دیگر برنامه های این ایام است، عنوان کرد: دیگر برنامه‌ها شامل برگزاری مراسم کوهپیمایی ویژه دانش‌آموزان و حضور باشکوه  در مراسم نماز جمعه است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات نقاشی و کاریکاتور با عنوان "انقلاب اسلامی و دهه فجر" ویژه دانش‌آموزان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: لیگ علمی دانش آموزان کرمانشاه  در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مراسم سرود ویژه انقلاب با حضور 1357 دانش‌آموز کرمانشاهی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های ویژه بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار