مسئول کمیته عشایر و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد با اشاره به برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در یزد گفت: ما در زمینه عشایر و روستاها تعداد ۹ کارگروه تشکیل داده ایم.
کد خبر: ۳۶۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 26 January 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید محمد موسوی زاده، مسئول کمیته عشایر و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزددر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار یزد گفت: کمیته را در 9 کارگروه تشکیل داده ایم و مهمترین و شاخص ترین برنامه در خصوص مسابقات قرآنی است که از 9 هزار نفر سال قبل در سطح کشور تعداد 4 هزار نفر را از استان یزد تشکیل داده است.

 

وی افزود: خاطره گویی و مسابقه کتابخوانی ویژه روستائیان و ساماندهی ستادهای مردمی  و تجلیل از خانواده های شهدا و گلباران مزار شهدا ازجمله برنامه های ما است.

 

مسئول کمیته عشایر و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد تصریح کرد: در این کمیته روستایی و عشایری افتتاح مدارس عشایری ، نمایشگاه صنایع دستی، واکسیناسیون دام، راهسازی عشایری و مباحث ورزش نیز از برنامه های دیگر در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: ما ظرفیت های مناسبی در عشایر و روستاها داریم که می توانیم با برگزاری این برنامه ها در راستای تبیین آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار