مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه:
با اجرای طرح گشت مشترک سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور در دو شیفت روز و شب برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز و تاکسیهای غیرفعال تشدید شد.
کد خبر: ۳۶۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴ 27 January 2017

به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی، مدیرعامل این سازمان با اعلام این خبر، افزود: طی یک ماه گذشته در برخورد و توقیف مسافرهای شخصی غیرمجاز که برای تاکسیها در ایستگاه ایجاد مزاحمت می کنند حدود 110 دستگاه مسافر شخصی توقیف شده اند.

سجاد سلیمانی با بیان اینکه طبق بررسی های به عمل آمده 3 درصد تاکسی های سطح شهر کرمانشاه غیرفعال هستند تاکید کرد: با تاکسی‌های غیرفعال برخورد خواهد شد.

وی درمورد شناسایی تاکسی های غیر فعال گفت: تاکسی هایی که مدت هاست در پارکینگ منازل و یا پارکینگ عمومی متوقف اند، تاکسی هایی که مدت هاست در خیابان های فرعی پارک اند و استفاده ای از آنها نمی شود و همچنین تاکسی هایی که  به دلیل فرسوده بودن قادر به خدمات رسانی به شهروندان نیستند باید هرچه سریعتر با توجه به مدت زمان کم باقی مانده در طرح نوسازی شرکت و نسبت به تعویض خودرو خود اقدام کنند در غیر  اینصورت  امتیاز بهره‌برداری ، تاکسی‌هایی که به سن فرسودگی رسیده ، و دارندگان آنها  نسبت به نوسازی خودروهای مذکورتا پایان همان امسال اقدام نکنند،  لغو می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه با تأکید بر اینکه نظارت شهروندان بهترین نوع نظارت است، شهروندان را برای مشارکت اجتماعی در این طرح دعوت کرد و از آنان خواست در صورت اطلاع از عدم فعالیت تاکسی مراتب را با تماس با شماره تلفن(  38211948-38246565  )اعلام  و  اطلاعات تاکسی غیرفعال به این سازمان اطلاع دهند.

وی ادامه داد: با همکاری مشترک واحد گشت بازرسی  سازمان و پلیس راهور، تاکسی‌های خالی در سطح شهر نیز شناسایی و در خدمت شهروندان قرار خواهند گرفت.

سلیمانی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مشکلاتی همچون ترافیک و آلودگی هوا حل شود باید حمل ونقل عمومی را توسعه دهیم.

وی همچنین از شهروندان خواست جهت کمک به روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا در سفرهای درون شهری خود از تاکسی استفاده کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار