کد خبر: ۳۶۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 27 January 2017
امام جمعه موقت زاهدان گفت: انقلاب بهمن 57 با 2 ویژگی بسیار مهم از جمله اعتقاد مردم به اسلام و رهبری به پیروزی رسید و در جهان بی نظیر و جاودانه شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد راهداری در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: تعهد مردم به اسلام و قوانین اسلامی و وجود یک رهبری دینی برای پیروزی و تداوم یک انقلاب بسیار ضرورت دارد که انقلاب 57 دارای این 2 ویژگی بسیار مهم بود.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با توطئه ها و دسیسه های محتلف سدهای عظیمی پیش روی انقلاب گذاشتند با این تصور که این انقلاب پایدار نیست در حالی که وجود یک رهبر دینی با پشتوانه مردمی، انقلابی پایدار را رقم زد.
وی گفت: ملت ایران هزینه های زیادی برای این انقلاب پرداخت کرده اند و با جان و دل از آن حفاظت می کنند و به این انقلاب بسیار وفادار هستند.
وی اضافه کرد: اتحاد و وحدت در جامعه و استمرار و پایداری روحیه استکبار ستیزی در میان مردم دلیل پایداری انقلاب اسلامی است.
وی بر ساده زیستی مسئولان در راس حکومت تاکید کرد و گفت: براساس دستورات دین اسلام ساده زیستی باید جزو اولویت های یک مسئول قرار داشته باشد تا از حال مستضعفان غافل نشود. 
امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اجلاس سه جانبه با حضور کشورهای ایران، روسیه و ترکیه، گفت: این اجلاس با توجه به اینکه در آن تاکید بر مبارزه بی امان و همه جانبه با حامیان تروریست بود و آمریکا به عنوان حامی تروریست در این اجلاس حضور نداشت، بسیار حائز اهمیت است.
حجت الاسلام راهداری افزود: در این اجلاس بر حضور کشورهای ایران اسلامی، روسیه و ترکیه در منطقه جهت ایجاد آرامش و عدم صلاحیت کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی تاکید شد.
وی اضافه کرد: دراین اجلاس براینکه تصمیم گیرنده اصلی مردم سوریه هستند و باید خود برسرنوشت شان تصمیم بگیرند و حساب افرادی که در داخل کشور با دولت وقت در تعارض هستند باید از تروریست ها جدا شود، تاکید شد.
وی با اشاره به پیشنهاد آمریکا برای تجزیه کشور سوریه گفت: در این اجلاس تاکید بر این بود که کشور سوریه نباید تجزیه شود و راه حل اصلی نجات این کشور دردست مردم این کشوراست.
وی با تسلیت حادثه پلاسکو گفت: پلاسکو یکی از قطب های اقتصادی بود و در اقتصاد کشور تاثیرگذار است.
وی از کوتاهی مسئولان در بیمه کسبه پلاسکو انتقاد کرد و گفت: متولیان امر باید در حل مشکلات مردم تلاش کنند.
وی افزود: ایمن سازی بناهای فرسوده باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا دیگر شاهد چنین حوادث دردناکی نباشیم زیرا جان انسانها سرمایه یک مملکت است و باید قدر دانسته شود.
وی خاطر نشان کرد: در حادثه پلاسکو ایثار به وسیله آتش نشانان به تمام معنا به نمایش گذاشته شد به طوری که آنان به زیبایی برای نجات جان و مال مردم از جان خود گذشتند.
وی اضافه کرد: این روحیه انقلابی و ایثار باید در مردم حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار