مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از بهره برداری 55طرح برق شهری و روستایی همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 29 January 2017
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا صحتی اظهار کرد: این طرح ها در پنج محور‌ برق رسانی روستایی ، توسعه و ساخت، ‌اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق و ‌تامین روشنایی درمناطق شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 595 میلیون ریال اجرا شده است.
وی با بیان اینکه بهره برداری از طرح های یادشده نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مشترکان دارد ، افزود: در حوزه روشنایی، 18طرح با ساخت بیش از 19هزار متر شبکه فشار ضعیف کابلی با هزینه بالغ بر یک میلیارد و 670 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ادامه داد: در حوزه توسعه و ساخت شهری و روستایی افزون بر 16 هزار متر شبکه فشار متوسط ، 55هزار متر شبکه فشار ضعیف و یک هزار و 76 دستگاه چراغ پر بازده به تاسیسات برق استان افزوده می شود.
صحتی با اشاره به تکمیل سه طرح برق رسانی به مسکن مهر شهری ، بهره برداری پنج دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت مجموع 635 کیلوولت آمپر و ساخت افزون بر 1400 متر شبکه فشار متوسط و ضعیف در این طرح ها را یاد آور شد.
وی با بیان اینکه 64دستگاه پست هوایی به ظرفیت 6 هزارکیلوولت آمپر به تاسیسات موجود افزوده شده است اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق بر اساس رویکرد وزارت نیرو فرهنگ سازی گسترده ای را برای استفاده از انرژی های تجدید پذیر آغاز کرده و تا پایان سال یکهزار واحد مسکونی استان با همکاری بخش خصوصی به سامانه فتوولتائیک تجهیز می شود.
این مسئول ، بهره برداری از طرح های بهینه سازی شهری و روستایی در سطح استان را از دیگر طرح های دهه فجر برشمرد و افزود : چهارهزار و 700 متر شبکه فشار متوسط و نزدیک به 9هزارمتر شبکه فشار ضعیف، بهینه سازی شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از به مدار آمدن نیروگاه تولید پراکنده صیناکو به ظرفیت 6 مگاوات در دهه فجر امسال نیز خبر داد و گفت : سه نیروگاه تولید پراکنده دیگر پیش از این به نام های صانتا ، صنیر و الماس به تربیت با ظرفیت 1.5 ، 2.8 و چهار مگاوات به مدار آمده ودر آینده ظرفیت نامی آن افزایش می یابد.
تعداد مشترکان برق استان یزد 612 هزار مشترک است که 69درصد مربوط به صنعت ، 13درصد خانگی ، 10درصد کشاورزی ، 3.4 درصد عمومی ، 3 درصد تجاری و 1.4درصد روشنایی معابر می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار