نشست شورای اداری شهرستان ایوان در سالن نشست های فرمانداری با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 31 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  احسان اکبری روز سه شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان بر ضرورت فراهم کردن فرصت‌ها و موقعیت‌ها برای ایجاد حرکت روبه رشد در جهت توسعه و رفع مشکلات اقتصادی شهرستان ایوان تاکید کرد.
 
وی همچنین به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جایگاه آن در ابعاد جهانی، منطقه ای و داخلی پرداخت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی همه معادلات استکبار جهانی و حکومت های استبدادی را در هم ریخت و مردم را در برابر ظلم و بیداد رژیم ستم شاهی به احقاق حقوق خود ترغیب کرد.
 
وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان نیز مکلف و موظف به ادای حقوق و مطالبات مردم هستند و باید همه مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ایوان با تعامل و همدلی در اجرای برنامه های دهه فجر و ایجاد شادابی در بین مردم و مشارکت آنها همکاری کنند.
 
اکبری با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در شهرستان ایوان اشاره کرد و یادآور شد: در راستای محرومیت زدایی و اجرای عدالت اجتماعی خدمات خوبی در سطح شهرستان بویژه نقاط روستایی و محروم انجام شده بطوریکه اکنون همه روستاهای ایوان از نعمت آب آشامیدنی سالم، برق، گاز و امکانات رفاهی بهره مند هستند.
 
سرپرست فرمانداری ایوان با بیان اینکه طرح های هادی در روستاهای بالای 20 خانوار ایوان در قالب زیر ساخت های عمرانی و رفاهی اجرا شده، گفت: در دهه فجر امسال در شهرستان ایوان 40 پروژه با اعتبار بیش از 630 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شوند./م
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار