ششمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی ، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار خواهد شد
کد خبر: ۳۷۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 01 February 2017
اخلاق محمدیان گفت : ششمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی ، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان با هدف ایجاد بستر لازم جهت اگاهی بخشی به مدیران دستگاه های اجرایی ، سازمان ها ، نهادها شرکت های بزرگ و همچنین مردم استان در جهت آشنایی با محصولات و تولیدات و بومی استان و توانمندی های موجود ، با رویکردی متفاوت در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نسبت به سنوات گذشته ،در 18 بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه های دائمی استان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان اذعان داشت : در این نمایشگاه صنعتگران و تولید کنندگان استان در تمامی رشته هی صنعتی مختلف آخرین قابلیت ها ، توانمندی ها و فناوری های خود را به نمایش خواهند گذاشت .

وی افزود : این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای معرفی تولیدات استان در بخش های مختلف صنعتی ، کشاورزی و غیره است.

 

اخلاق محمدیان گفت: ثبت نام از واحدهای تولیدی استان جهت حضور در این نمایشگاه در حال انجام است و واحدهای تولیدی می توانند به معاونت صنایع کوچک و یا به سایت شرکت برای ثبت نام به آدرس www. Khiec .ir  مراجعه کنند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت : نمایشگاه توانمندیهای استان  از 18 لغایت 21 بهمن ماه همزمان با دهه مبارکه فجر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان با مساحتی بالغ بر 3 هزار متر مربع بر پا خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار