کد خبر: ۳۷۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 01 February 2017

به گزارش تابناک یزد،مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان از افزایش 10 درصدی مستمری های پرداختی این صندوق در سال جاری خبر داد.

ابراهیمی گفت: همه مستمری بگیران این صندوق از اول سال جاری مشمول این افزایش مستمری بوده و معوقه های ناشی از این افزایش به صورت یکجا با مستمری ماهانه آنها واریز شد.
وی افزود: از بدو تاسیس صندوق تاکنون تعداد 1164 سرپرست خانوار از انواع مستمری های این صندوق در استان یزد بهره مند شده اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان یزد اشاره کرد: حق بیمه بر اساس سطوح درآمدی در این صندوق محاسبه می‌شود به گونه ای که حق بیمه سالانه از 180 هزار تومان یعنی ماهی 15 هزار تومان شروع می‌شود و تا حداکثر آن 420 هزار تومان در سال و 35هزار تومان در سال است.
ابراهیمی گفت : ساکنان روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت با داشتن حداقل 18 سال سن می توانند عضو این صندوق شده و از مزایای آن در قالب سه تعهد مستمری بازنشستگی ، مستمری از کارفتادگی و مستمری فوتی بهره مند شوند.
وی افزود : در صورتی که افراد بیمه شده در آینده بخواهند سوابق خود را از صندوق بیمه روستاییان به سایر بیمه ها منتقل کنند می توانند از این مزیت استفاده کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار