همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر داروخانه تخصصی دامپزشکی در شهرستان چابهار به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 02 February 2017
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چابهار روز چهارشنبه درحاشیه آیین افتتاح این داروخانه دامپزشکی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این داروخانه با همت دکتر اردنی در راستای ماده 44 قانون اساسی در خصوص واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی راه اندازی شده است.
اولیاء میرلاشاری افزود: با بهره برداری از این داروخانه به عنوان نخستین داروخانه تخصصی دامپزشکی در شهرستان چابهار روند خدمت رسانی در این شهرستان تسهیل می شود.
وی ادامه داد: شهرستان چابهار دارای یک درمانگاه دامپزشکی است که به دلیل کمبود برخی اقلام دارویی مورد نیاز مردم به ویژه دامداران با مشکل رو به رو بودند که خوشبختانه این داروخانه تخصصی توانسته است 90 درصد مشکلات شهرستان در حوزه دام وطیور را مرتفع کند.
وی گفت: این داروخانه با سرمایه اولیه یک میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی راه اندازی شده است و به طور مستقیم برای سه نفر اشتغال زایی کرده است.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: مسئول فنی این داروخانه دارای دکترای دامپزشکی است که با توجه به نسخه ارجاع شده از درمانگاه دامپزشکی دارو را در اختیار مراجعان قرار می دهد.
به گزارش ایرنا، به مناسبت دهه مبارک فجر 110طرح عمرانی، کشاورزی، راهسازی، شیلاتی، صنعتی، مسکن شهری، آموزشی و عمران روستایی با اعتبار 603 میلیارد و726 میلیون ریال در سطح مناطق شهری و روستایی چابهار به بهره برداری می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار