کد خبر: ۳۷۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 04 February 2017
به گزارش تابناک یزد،فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که تأمین سلامت راکبین موتورسیکلت یکی از مهمترین دغدغه‌های پلیس است، از توزیع 1500 کلاه ایمنی رایگان بین موتورسواران یزدی خبر داد.

 سردار«ایرج کاکاوند» درحاشیه مراسم اهدا کلاه ایمنی به موتورسواران یزدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های نیروی انتظامی در استان یزد تلفات موتورسیکلت سواران است.

وی وارد شدن ضربه به ناحیه سر را یکی از بیشترین  تعداد آسیب‌های وارده به موتورسواران درتصادفات شهری دانست و بیان کرد: عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط  راکبین نقش مهمی در وارد شدن آسیب‌های جدی به موتورسواران ایفا می کند.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با ییان این که نیروی انتظامی همیشه نگران سلامتی حال موتورسواران بدون کلاه ایمنی است، گفت: امروز یک هزار و 500 کلاه ایمنی به صورت رایگان از سوی راهنمایی و رانندگی استان در اختیار تعدادی از موتورسواران یزدی قرار گرفته است.

کاکاوند در پایان ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی  را از جمله اهداف  برگزاری مراسم اهدا کلاه ایمنی رایگان به مردم عنوان کرد و افزود: پلیس به  موتور سواران توصیه می کند برای حفظ جان خود و دیگر افراد جامعه  استفاده از کلاه ایمنی را به صورت  جدی در دستور کار خود قرار دهند. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار