در آستانه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز انجام شد؛
در آستانه برگزاری هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، یک مدرسه خیرساز استثنایی در اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 20 May 2015


به گزارش فارس، این مدرسه خیر ساز را آمنه هادی‌زاده خیر نام آشنای اردبیلی احداث کرده که برای ساخت آن 500 میلیون تومان هزینه صرف کرده است.

این بانوی خیر در مراسم افتتاح اظهار کرد: خوشحال هستم که امروز در جمع دانش‌آموزان استثنایی مدرسه‌ام را افتتاح می‌کنم و آن را تقدیم نسلی می‌کنم که قطعاً برای توسعه،‌ عمران و آبادانی کشور تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که می‌بینم در سایه همت خیرین و ساخت یک مدرسه لبخندی بر لبان یک کودک محروم می‌نشیند، از این بابت خوشحال بوده و خودم را در این شادی سهیم می‌دانم.

هادی‌زاده افزود: بنده بیش از این نیز بانی ساخت چندین مدرسه خیری بودم ولی تاکنون این قدر خوشحال و بشاش از کار و فعالیت خیرخواهانه‌ام نشده بودم.

 
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: خیرین مدرسه‌ساز این استان تاکنون 332 مدرسه را در قالب یک‌هزار و 321 کلاس درس احداث کرده و تحویل آموزش و پرورش دادند.

جواد قرآن‌نویس بیان کرد: 95 کلاس درس نیز توسط خیرین در حال احداث است و 10 مدرسه نیز اخیراً کلنگ‌زنی شده که امیدواریم ساخت این مدارس با قوت و قدرت بیشتر ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: امیدواریم خبرهای خوبی را بعد از برگزاری جشنواره فردا در اردبیل که اختتامیه هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز است، بتوانیم به اطلاع مردم برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار