معاون کمیته امداد استان کرمانشاه
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۷۶۷۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۳۷۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 05 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،کیومرث رحمتی‌پور با بیان اینکه هم اکنون 7670 نفر از مددجویان در استان تحت پوشش بیمه بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند، گفت: 4381 نفر از این مددجویان را بانوان سرپرست خانوار با کمتر از 50 سال سن و مابقی را مددجویان مجری طرح‌های اشتغال و خودکفایی تشکیل می‌دهند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: حق بیمه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به صورت دوره‌ای به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود. بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار در 9 ماهه امسال برای تأمین حق بیمه مددجویان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی به این سازمان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه سازمان تأمین اجتماعی با حداقل سن 55 سال و آقایان با حداقل سن 60 سال به شرط دارابودن 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی بهره‌مند می‌شوند.

رحمتی‌پور گفت: طرح تحت پوشش قرار دادن مددجویان زیر چتر بیمه‌ای تأمین اجتماعی حدود 10 سال است که در این نهاد به اجرا درآمده و  تاکنون بسیاری از مددجویان تحت حمایت در استان از مزایای و مستمری بازنشستگی برخوردار شده ‌ند.

وی به دیگر مزایای بیمه سازمان تامین اجتماعی همچون خدمات درمانی و از کارافتادگی و اشاره و تاکید کرد: توسعه بیمه‌های تامین اجتماعی موجب توانمندی پایدار خانواده های تحت حمایت کمیته امداد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار