مهندس مهرداد شریفی؛
پس از بررسی لازم، مشخص گردید که متصدی این محل با خرید انواع شیرینی از کارگاههای سطح شهر و همچنین وارد کردن شیرینی های فاقد مشخصات و برچسب بهداشتی از استان های همجوار، نسبت به توزیع آن در مراکز عرضه مواد غذایی مانند: قنادی ها ، سوپر مارکت ها و فروشندگان نان فانتزی اقدام می کرد
کد خبر: ۳۷۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 05 February 2017
با تلاش کارشناسان  بهداشت محیط مرکز جامع سلامت شماره 1 غرب اهواز(منطقه شیخ بها)، یک انبار  غیر مجاز  توزیع کننده انواع شیرینی شناسایی شد. مهندس مهرداد شریفی -رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اعلام این خبر افزود: بازرسان بهداشت محیط ضمن بازرسی های معمول از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، متوجه این محل  توزیع شیرینی جات شدند که فاقد هرگونه مجوزهای صنفی –بهداشتی بود.

وی خاطر نشان کرد : پس از بررسی لازم،  مشخص گردید که متصدی این محل با خرید انواع شیرینی از کارگاههای سطح شهر و همچنین وارد کردن شیرینی های فاقد مشخصات و برچسب بهداشتی از استان های همجوار، نسبت به توزیع آن در مراکز عرضه مواد غذایی مانند: قنادی ها ، سوپر مارکت ها و  فروشندگان نان فانتزی اقدام می کرد . 

شریفی با بیان اینکه  کلیه مواد غذایی موجود در انبار جمع آوری شده، گفت: با توجه به اینکه محل انبار و روش انتقال مواد غذایی نامناسب و فاقد شرایط بهداشتی و استاندارد بود و همچنین مواد غذایی، مشخصات اولیه بهداشتی ، تاریخ تولید ، انقضا و آدرس کارگاههای تولیدی را نداشت، ازادامه فعالیت واحد، جلوگیری  بعمل آمد .

مهندس زهرا کرمیان – سرپرست واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز بار دیگر از  شهروندان خواست: در هنگام خرید مواد غذایی به مشخصات بهداشتی و تاریخ تولید و انقضای درج شده بر روی کالا دقت داشته باشند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اصناف مواد غذایی مراتب را بصورت تلفنی به شماره تلفن   33914230داخلی 111-112-113و یا سامانه 190اطلاع دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار