معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی برنامه اکران فیلم های پنجمین روز چهاردهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد را اعلام کرد. برنامه اکران پنجمین روز جشنواره فیلم فجر در مشهد
کد خبر: ۳۷۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 06 February 2017
به گزارش تابناک رضوی ،افشین تحفه گر افزود: در پنجمین روز از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر سه فیلم 'خفه گی' به کارگردانی فریدون جیرانی، 'اسرافیل' به کارگردانی آیدا پناهنده و 'شنل' حسین کندری در سینماهای هویزه، آفریقا و شهید اصغرزاده مشهد اکران می شود.
وی افزود: فیلم 'خفه گی' در دو سانس 15 و 21 در سینما هویزه، سانس 19 در سینما آفریقا و سانس 17 در سینما اصغرزاده پخش خواهد شد.
تحفه گر در خصوص زمانهای پخش فیلم 'شنل' یادآور شد: این فیلم در سانس 17 در سینما هویزه، دو سانس 15 و 21 سینما آفریقا و سانس 19 در سینما اصغرزاده به روی پرده می رود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین فیلم 'اسرافیل' در سانس 19 در سینما هویزه، سانس 17 در سینما آفریقا و دو سانس 15 و 21 در سینما اصغرزاده پخش می شود.
در چهارمین روز از جشنواره فلیلم فجر مشهد سه فیلم آذر، دعوت نامه و دریاچه ماهی در سه سینمای اصغرزاده، هویزه و آفریقا اکران شدند. 
چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد که از 14 بهمن ماه آغاز شده است تا 21 بهمن ادامه دارد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار