کد خبر: ۳۷۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 06 February 2017
تابناک / استاندار گیلان با اشاره به طولانی شدن پروژه آزاد راه شفت- زنجان، از رایزنی با استاندار زنجان برای خارج کردن این پروژه از بن بست خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نجفی در مراسم افتتاح ۱۰ پروژه خدماتی و تولیدی که پیش از ظهر دوشنبه در منطقه توسه سیاهمزگی شهرستان شفت برگزار شد، اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای مسئولان، مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی است.

وی به سختی اجرای پروژه گازرسانی به منطقه توسه سیاهمزگی به دلیل کوهستانی بودن اشاره کرد و افزود: در ابتدای شروع فعالیت دولت تدبیر و امید شاخص برخورداری شهرستان شفت از نعمت گاز طبیعی ۴۰ درصد بوده که با تلاش و پیگیری و سیاست دولت این میزان بعداز سه سال به ۹۱ درصد رسیده است.

استاندار گیلان مهم ترین وظیفه مسئولان و مدیران نظام اسلامی را جلب رضایت مردم و ارائه بهترین خدمات دانست و گفت: متاسفانه برخی این خدمات را نادیده گرفته و در بیان دستاوردهای دولت عادلانه قضاوت نمی کنند.

وی با تأکید براینکه برخی خدمات دولت را خدمات نظام مقدس اسلامی نمی دانند، خاطرنشان کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری بیان دستاوردها و خدمات مسئولان برای مردم است.

نجفی با بیان اینکه تعرض به افراد و اشخاص از سوی برخی هیچگاه سبب تقویت حزب یا گروه مقابل نمی شود، تصریح کرد: مردم ایران مردمی آگاه و بابصیرت بوده و تمام رفتارها و حرکات را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهند.

وی ارائه همه این خدمات را از وظایف اصلی دولت برشمرد و یادآورشد: متاسفانه هنوز در بسیاری از زیرساخت ها در سطح استان با مشکل روبه رو هستیم که با بروز برخی بحران ها نمایان می شود.

اجرای پروژه آزادراه شفت-زنجان سبب توسعه صنعت گردشگری و اشتغال زایی منطقه

استاندار گیلان به آزاد راه شفت- زنجان نیز که سال ها بدون نتیجه و پیشرفت مانده است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با جلساتی که با استاندار زنجان برگزار می کنیم مشکلات برطرف و شهرستان شفت نیز از این بن بست خارج شود.

به گفته وی اجرای این پروژه با توجه به مسیر گردشگری این آزاد راه در شهرستان شفت سبب توسعه صنعت گردشگری، جلب مسافر و همچنین اشتغال زایی برای جوانان منطقه می شود.

نجفی در ادامه به بارش برف در هفته گذشته در استان گیلان و بروز مشکلات برای شهروندان برخی مناطق اشاره کرد و افزود: متاسفانه استان از نظر زیرساخت در برخی حوزه ها با مشکل روبه رو بوده که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید از پتانسیل و ظرفیت استان در خصوص استفاده بهینه از نعمت های الهی همانند بارش باران و برف بهره گیری شود، گفت: مدیرکل هواشناسی استان در روزهای گذشته پیش بینی ورود چنین توده هوای خاص با رطوبت شدید و وزش باد با سرعت بالای ۸۰ کیلومتر برساعت به داخل استان را کرده بود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه وزش باد شدید سبب تشدید وضعیت موجود و غافلگیری برخی از دستگاه ها و بروز مشکلات شد، خاطرنشان کرد: سقوط ۷۵۰ تیر برق در خمام و بیش از یک هزار و ۴۰۰ تیر برق در سه شهرستان گیلان و قطعی گسترده برق مشترکان یکی از مهم ترین مشکلات بحران بارش برف اخیر بود.

وی با تأکید بر برخورد قاطعانه با هر مدیر و دستگاهی که در این ایام کوتاهی و یا کم کاری کرده اند، تصریح کرد: به رغم وجود همه این مشکلات همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی برای کمتر بودن خسارت و مشکل نهایت تلاش خود را انجام داده اند.

نجفی بسته بودن راه سه استان مازندران، زنجان و اردبیل و ورود بیش از ۲۰۰ تریلی و اتوبوس به استان گیلان را یکی از دلایل بروز مشکل در حوزه تردد عنوان کرد و یادآورشد: خوشبختانه با تلاش همه دستگاه ها وضعیت به حالت عادی برگشته و از فردا مدارس نیز فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی با اشاره به فرسوده بودن شبکه توزیع برق استان و نشست با مدیران ارشد شرکت توانیر کشور در روز چهارشنبه در گیلان، افزود: در تلاش هستیم تا با پیگیری و تلاش مسئولان مربوطه این مشکل را نیز مرتفع کنیم.

لازم به ذکر است که محمدعلی نجفی استاندار گیلان از منطقه امامزاده ابراهیم شهرستان شفت هم بازدید و از نزدیک با مردم این منطقه نیز گفتگو کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار