این فصل پیروزی با داشتن دو لرستانی؛ توانست به همت زاگرس نشینان؛ امتیازهای فراوانی را برای خود جمع آوری کند و اکنون در پایان هفته ی 20 اُم، با اختلاف 9 امتیاز از رقیب سخت کوش خود یعنی تراکتورسازی جلوتر باشد.
کد خبر: ۳۷۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 07 February 2017

    در بازی روز یک شنبه دو پرنده لرستانی؛ کار تراکتورسازی نیمه جان را تمام کردند. بیرانوند با پروازهای بلند و اعتماد به نفس بالا از حصار تیم پرسپولیس دفاع کرد و امیری با جهشی عالی تور دروازه تراکتورسازی را به لرزه در آورد تا پس از گل زیبای امیری بازی برای تراکتورسازی و قلعه نویی تمام شود و امیدهای آنها برای ماندن در کورس قهرمانی رنگ ببازد.   

   امیری با 7 گل زده در طول 18 بازی از نگاه کارشناسان وب سایت رسمی برنامه 90؛ نمره قابل قبول 2/88 برخوردار است و از دیدگاه کارشناسان ورزش سه وحید تا کنون  6 بار در جمع تیم منتخب هفته قرار گرفته است

سایه ی سنگین لرستان بر سر لیگ

      از دیدگاه کارشناسان؛ بیراوند با پانزده بازی نمره 2/77 را به خود اختصاص داده است.  علیرضا با توجه به مصدومیت این فصل تا کنون سه بار توانسته  در تیم متتخب هفته جایی باز کند و دروازه بانی تیم منتخب نیم فصل را از آن خود کند.  


سایه ی سنگین لرستان بر سر لیگ                    

        حرکت های با توپ امیری و بیرانوند و قدرت تکنیکی آنها و توان تاکتیک پذیری فرزندان دیار لرستان نشان می دهد که کشف استعدادهای این دیار برای کسانی که می خواهند در لیگ برتر حرفی برای گفتن داشته باشند فرصتی مغتنم خواهد بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار