نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه استان کرمانشاه با معضل بیکاری در حال دست و پنجه نرم کردن است وهیچ شعار امیدوار کننده ای در استان وجود ندارد.
کد خبر: ۳۷۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 08 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، قاسم جاسمی در نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه با رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اظهار داشت:  شعار دولت حسن روحانی تدبیر وامید است که هیج نقطه ی امید واری در استان نیست و تنها سی درصد از واحد تولیدی درود فرامان فعال است مگر نباید بخش خصوصی را فعال کنیم.
وی با طرح این پرسش که آیا چهار میلیارد تومان جوابگوی فعالیت های اقتصادی استان است، افزود:  آیا با این اعتبار مشکل بیکاری در استان کرمانشاه رفع می شود و رئیس جمهور  با این شعار تدبیر وامید و حقوق شهروندی که به آن اعتقاد دارد قسم می دهم که به فکر مردم کرمانشاه باشد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی  در خطاب به رئیس بانک مرکزی ادامه داد:  مشکل دیگر این استان بیکاری  کارمندان بانک ثامن است و استان ما رتبه ی اول بیکاری را در کشور دارد.
وی تصریح کرد:  در واگذاری پالایشگاه آناهیتا رانت ها و دست های ناپاکی پشت پرده است و مشکل دیگر این استان موضوع پیله وران و کوله برانی است که بازتاب جهانی داشته و اتفاق پیش آمده شان جمهوری اسلامی را زیر سؤال برد.
این نماینده در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع دیگر اعطای بخشودگی هتلداران قصرشیرین است و آنان هزینه کرده اند که خرمشهر آباد شود مجلس بخشودگی جرایم صد میلیون تومانی را تصویب کرده و رئیس بانک مرکزی را مکلف به اجرای آن کرده است.
 جاسمی گفت:  من اکتفا می کنم به این جمله ی رئیس جمهور در سفر خود به کرمانشاه در تیرماه ۹۵ که گفت کرمانشاه هشت سال درجنگ نبود بلکه بیشتر درگیر بحران های بعد از جنگ بود و ما مرزدار غرب کشور هستیم.
وی با اشاره به اینکه اکنون  در اسلام آباد غرب مشغول خاکسپاری شهید مدافع حرم هستمی، متذکرشد:  هفته ی گذشته یک تیم  تروریستی با جلیقه ی انتحاری بدون اینکه همسایگانشان متوجه شوند  دستگیر و منهدم شدند که اتگر در این شهر متلاشیر نمی شدند در تهران ودیگر شهرها ما شاهد عملیات انتحاری آنان می بودیم.
جاسمی گفت:  ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی چپون در تیر رس دشمن بودیم نتوانستیم راه آهن بسازیم و رشد کنیم که اکنون ده درصد اعتبارات برای رشد استان اختصاص داده شده است که هیج شعار امیدوارکننده ای در استان وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار