امام جمعه بدره:
امام جمعه بدره گفت : انقلاب ما برای نان و آب نبود و برای خروج شاه ورژیم ستمشاهی آن بود.
کد خبر: ۳۷۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 10 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید روح الله زمانی موسوی درخطبه های نمازجمعه بدره اظهارکرد: یکی از وظایف بزرگ اولیاوانبیای الهی خروج مردم از ظلمات به سوی نور بوده است که این حرکت درانقلاب اسلامی هم به رهبری امام راحل رخ داد واگر فقط یک دلیل برای انقلاب اسلامی کفایت کند همانا خروج مردم  ازظلمات و تاریکی ها به سوی نورو روشنایی است .

وی گفت : انقلاب ما انقلاب آب و نان نبود چرا که این امور مادی را می توانستند از رژیم ستمشاهی هم درخواست کنندو بنیان گذار فقید انقلاب بارها درپاسخ به تطمیع ها و تهدیدهای مزدوران ستمشاهی تاکید می کردند که شاه باید برود.
 
خطیب جمعه بدره افزود:جریان ها ی شرق و غرب که باسیطره و سلطه خوداجازه خروج هیچ صدایی را نمیدادندو همه دولت ها نیز مجبور به هم صدایی وپیروی از آنها بودندبا ظهور و طلوع آفتاب انقلاب اسلامی درهم شکستندو نظام دوقطبی جهانی از بین رفت.
 
وی به برهم خوردن معادلات آمریکا درمنطقه با پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت :طرح دو ستونی نیکسون در خلیج فارس برای بهره برداری از اقتصاد و منابع ملت های منطقه و غارت اموال آنان به شکست انجامید و امروز شاهد حضور فیزیکی و دائمی آنان درخلیج فارس برای حفظ منافع خود هستیم.
 
وی شکست هیمنه اسراییل را از دیگر کارکردهای نظام مقدس اسلامی برشمرد وافزود:مشروعیت اسراییل و ترس کشورهای منطقه از وجود آنها امروز درهم شکسته شده است و مبارزه با اسراییل به یکی از برنامه های مهم منطقه تبدیل شده است که شکست های متعددی نیز در سال های اخیر برآنهاوارد شده است .
 
امام جمعه بدره با اشاره به آیات قرآن کریم درمورد اهمیت نماز درخانواده ها گفت :خواندن نماز به تنهایی کفایت نمی کند و باید نماز به راستی اقامه گردد.
 
وی دراین مورد افزود : اقامه واقعی و با توجه نماز باعث می شودبسیاری از آسیب های اجتماعی از بین بروند چرا که مسایلی مانندپاک بودن محل نماز ،لباس ،خمس و زکات و مسایلی از این دست با قرائت کامل نماز برپا می گردد.
 
زمانی موسوی درمورد مسایل مهم شهرستان هم گفت : رانش زمین در روستای تلخاب باید قبل از بروز هر حادثه دلخراش مورد نظر و تاکید قرار گیرد.
 
وی گفت : عده ای از کارگران سد سیمره بیش از 14 ماه است که حقوق و مزایایی درافت نکرده اند که دغدغه های زیادی برای خانواده هایشان ایجاد شده است و لازم است که سریعا مورد رسیدگی قرار گیرد./م


برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار