رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی از توقیف خودرو سانتافه با 123 میلیون و 750 هزار ریال خلافی پرداخت نشده خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 11 February 2017
 سرهنگ جواد ناموران در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس راه میانه – زنجان حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری سانتافه را به علت ارتکاب تخلف رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: در استعلام انجام گرفته مشخص شد این خودرو 123 میلیون و 750 هزار ریال خلافی پرداخت نشده دارد که بلافاصله توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

ناموران تصریح کرد: برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد و همچنین برابر ماده 19 قانون بیمه اجباری شخص ثالث، خودرویی که فاقد بیمه نامه شخص ثالث معتبر باشد، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر از دستگیری سه سارق سابقه دار و کشف 12 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ رحمان عبدی در تشریح این خبر، گفت: در پی افزایش وقوع سرقت منزل، مغازه و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا واحدهای گشت محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهرستان فعال شده و با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه های سرقت، سه سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر كردند.

عبدی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به12 فقره سرقت منزل ،مغازه وسایر اماکن خصوصی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از اجرای طرح كنترل و نظارت بر صنوف و كشف 850 عدد قرص غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا اصلانی فر در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح ساماندهی و نظارت بر صنوف با هدف کنترل بیشتر در این شهرستان اجرا شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازدید از 23 و احد صنفی ، 10 مورد اخطاریه پلمب صادر و دو واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شد .

اصلانی فر ادامه داد: همچنین در این طرح، تعداد  850 عدد قرص غیر مجاز كشف و در این رابطه نیز دو نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات كنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار