معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت:نمایشگاه بهاره به مدت 2 هفته (10 تا 25 اسفند ماه) در شهرهای مختلف استان برگزار می شود
کد خبر: ۳۷۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 12 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛جمیل شوهانی  با اشاره بر لزوم تامین مایحتاج عمومی و تنظیم بازار و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در آستانه فرارسیدن عید نوروز اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار شب عید و جلوگیری از افزایش قیمت کاذب در بازار استان نمایشگاه بهاره در اسفند ماه برپا می شود. مردم می توانند نیازهای اساسی خودشان را از این نمایشگاه ها خریداری کنند.


به گفته وی دراین نمایشگاه ها اقلام مورد نیاز مردم از قبیل پوشاک، کیف و کفش، گوشت، مرغ ، ماهی، لبنیات ، برنج و خشکبار با 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: نظارت های کافی از سوی سازمان های نظارتی در طول مدت برگزاری نمایشگاه بهاره انجام می شود تا از افزایش قیمت در این نمایشگاه ها جلوگیری شود.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه‏های عرضه مستقیم کالا و فروش های فوق العاده در سطح شهر از جمله راهبردهای موثر در کنترل و تنظیم قیمت بازار در ایام پایانی سال است.


 نظارت 30 اکیپ بازرسی بر بازارهای استان دراستانه و ایام نوروز

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام نیز از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ایام عید نوروز در این استان با حضور 30 اکیپ بازرس و کارشناس خبر داد.
مهدی شریفی افزود: در آستانه سال جدید، قیمت برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تاثیر قرار گرفته و به لحاظ نظارت از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: در این طرح نظارت و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه واحدهای عرضه کالاها در اولویت نظارت قرار دارد.

شریفی یادآور شد: 60 بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستان ها در این ایام بر فعالیت بازار و واحدهای صنفی، میادین میوه و تره بار نظارت و بصورت مداوم گروه های کالایی پر مصرف را رصد و پایش می کنند.

وی تاکید کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند. /م
ایرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار