کد خبر: ۳۷۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ 13 February 2017
به گزارش تابناک یزد، دوره آموزش مدیریت انرژی ویژه مدیران انرژی و تولید صنایع بزرگ استان یزدبه مدت دو روز در سالن کنفرانس برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

 فاطمه زارع رئیس گروه مدیریت مصرف این شرکت، افزود: در طول اولین دوره شرکت‌کنندگان با وضعیت انرژی ایران و جهان، رشد شدت مصرف انرژی در ایران و لزوم اجرای راهکارهای بهینه‌سازی و منافع اقتصادی مدیریت مصرف آشنا شدند و در بخش دیگریاز دوره، شرکت کنندگان با انواع موتورهای الکتریکی، راهکارهای عملی بهینه‌سازی و انتخاب موتورهای مناسب و پربازده، سیستم روشنایی و طراحی روشنایی بهینهآشنا شدند.

در روز دوم آموزش نیز، مدیران انرژی و تولید صنایع بزرگ استان در خصوص بهینه‌سازی در بخش کوره‌ها، پمپ‌ها وسیستم‌های هوای فشرده مورد آموزش قرار گرفتند و در نهایت شرکت‌کنندگان با مدیریت انرژی، ممیزی انرژی، انواع ممیزی و مراحل ممیزی انرژی در صنعت آشنا شدند تا صنعت استان، با توجه به میزان مصرف و تجهیزات خود بخشی از مصرف خود را بهینه نموده و هزینه‌های خود را کاهش دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، زارع هدف از برگزاری این دوره را آشنایی مدیران انرژی و تولید صنایع بزرگ استان با وضعیت صنعت برق و راهکارهای بهینه‌سازی برای کنترل و مدیریت پیک بار ذکر کرد.

شایان ذکر است، در اجرای طرح‌های پیک سایی سال 95 با انعقاد قرارداد همکاری با مبلغ ۴ میلیارد تومان به صنایع بزرگ استان تخفیف داده شد.
دوره آموزشی مدیریت انرژی برای مدیران انرژی و تولید صنایع بزرگ استان یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار