شجره طوبا:
تابناک: رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه در اصفهان گفت: آرایشگاه‌های مختلط در اصفهان که به صورت کارگاه های زیرزمینی فعالیت می کنند را شناسایی کرده ایم.
کد خبر: ۳۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، اصغر شجره طوبا اظهار داشت: مواردی از آرایشگاه‌های مردانه که به آرایش زنان هم اقدام می کردند را در کارگاه های زیرزمینی و غیر مجاز شناسایی کردیم و به مسئولان گزارش دادیم.

وی بیان داشت: اینکه مسئولان با این دست متخلفان چه برخوردی کرده و می کنند در حیطه وظایف ما نیست که از آن مطلع باشیم.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه در اصفهان یادآور شد: بیشترین تخلفاتی که از آرایشگرهای مردانه به اتحادیه گزارش شده دریافت هزینه بالاتر از تعرفه از مشتریان است.

وی افزود: آرایشگاه های مردانه در ۴۰ منطقه از شهر طبقه بندی شده اند و در هر طبقه یک بازرس در نظر گرفته شده است.

شجره طوبا بیان داشت: در حال حاضر یک هزار و ۲۸۰ آرایشگاه مردانه مجوز فعالیت در شهر اصفهان را دریافت کرده اند و حدود ۵۷۰ تقاضا نیز برای کسب پروانه در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه به علت کم رونق بودن این شغل، این تعداد آرایشگاه هم زیاد است، گفت: متقاضیان دریافت پروانه برای این شغل به دلیل این تفکر که آرایشگری شغلی کم هزینه است به این حرفه روی آورده و در دوره های آموزشی شرکت و خواستار ورود به این صنف هستند.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان در ادامه اظهار داشت: این تفکر خلاف واقعیت است و آرایشگری ضمن اینکه هزینه زیادی می طلبد، فعالان این شغل را به سبب ارتباط با افراد مختلف از نظر بهداشتی در معرض خطر قرار داده است.

وی افزود: علاوه بر این ایستادن طولانی مدت آرایشگران آنها را به انواع بیماری ها مانند واریس و آرتروز گردن و پا و غیره مبتلا کرده و این در حالی است که هیچ یک از شاغلین این حرفه بیمه تکمیلی نیستند و مشمول سختی کار نمی شوند.

شجره طوبا اعلام کرد: تمامی آرایشگران موظف هستند که تنها اقدام به آرایش و اصلاح افرادی کنند که کیف بهداشتی آرایشی که مجهز به لوازم آرایشی شخصی است، کنند.

وی ادامه داد: در این صنف و حرفه افراد بیشتر جذب آرایشگرهای جوان می شوند و مشتریان آرایشگری که به سن میانسالی رسیده باشند را نمی پسندند.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ آرایشگاه غیر مجاز در اصفهان پلمب شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار