با اتمام عملیات احداث شانزدهمین بازار میوه و تره‌بار شهرما واقع در بزرگراه آزادی بین آزادی 135 و 137، این بازار به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۳۸۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷ 26 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،احمد محبی، مدیر عامل سازمان بیان کرد: پروژه احداث شانزدهمین بازار میوه و تره‌بار شهرما واقع در بزرگراه آزادی بین آزادی 135 و 137 در مدت زمان کمتر از یک‌ماه به پایان رسید و به زودی افتتاح خواهد شد.
محبی در ادامه فزود: ابن بازار پیش از این در بزرگراه ازادی بین آزادی 119 و 121 احداث شده بود که با توجه به آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شاهد و قرار گرفتن این بازار در محدوده این پروژه، سازه این بازار جمع‌آوری شد.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: با توجه به اهمیت این بزرگراه به عنوان محور اصلی ورودی و خروجی مشهد و نیاز شهروندان به بازار میوه و تره‌بار در این مسیر و مطالعات انجام شده، سازه جدید این بازار با کاربری متفاوت و ارائه خدمات متنوع‌تر در زمینی به مساحت 300 مترمربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال بین آزادی 135 و 137 احداث شده است.
محبی با اشاره به موقعیت استراتژیک و قرار گرفتن در مسیر خروجی مشهد و تردد حجم انبوه خودروهای عبوری گفت: با هدف افزایش میزان دسترسی شهروندان و زائران به محصولات از تولید به مصرف، حذف واسطه و ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب، غرفه ارزاق عمومی نیز در محوطه این بازار تعبیه شده است تا علاوه بر میوه و تره‌بار، اقلام مصرفی و سوغات نیز در دسترس باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار