مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9دردیدار با معاونین فرمانداران شهرستانهای روانسر و پاوه ازخط قرمز باکلیه مسئولین در جهت حفظ کیفیت نان به عنوان قوت غالب مردم خبر داد .
کد خبر: ۳۸۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 27 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 – مظفر رحیمی در دیدار های جداگانه با معاونین محترم فرمانداران شهرستانهای روانسر و پاوه بر حفظ و ارتقا کیفیت آرد و نان این شهرستانها تاکید کرد و ابراز داشت : ما و همه مسئولین استانی هم قسم شده ایم تا کیفیت آرد و نان مصرفی مردم استان ارتقا دهیم . 

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور از فرمانداریها به عنوان رئیس شورای آرد و نان هر شهرستان یاد کرد و در این باره ابراز داشت : در هر یک از شهرستانهای استان فرمانداران به عنوان متولی اصلی نظارت بر کیفیت نان همواره یاری گر شرکت غله و خدمات بازرگانی بوده اند و از این عزیزان خواستاریم تا همچون گذشته با تشکیل کارگروههای پایش آرد و نان این شرکت را در انجام رسالت خود همراهی نمایند . 

رحیمی در بخش دیگری از صحبتهای خود به پیشنهاد طرح حذف کیسه های نایلونی جهت نگهداری نان در واحدهای خبازی اشاره کرد و تصریح کرد : خوشبختانه با تبلیغات وسیع صورت گرفته این طرح هم اکنون جایگاه خوبی در اذهان مردم پیدا کرده و امیدواریم با کمک فرمانداران محترم و همت دیگر اعضا شورای پایش آرد و نان استان و شهرستانها بزودی شاهد حذف کامل نایلون در پروسه نگهداری نان باشیم . 

وی همچنین از دیگر مشکلات واحدهای خبازی شهرستانهای مرزی را مشکل حمل آرد دانست و گفت : در این خصوص در حال مکاتبه و رایزنی با فرماندهی هنگ مرزی هستیم تا هر چه زودتر مشکل کامیونهای حمل آرد در مناطق مرزی استان مرتفع گردد . 

عضو هیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 همچنین از اتحادیه نانوایان این شهرستانها نیز خواست بر عملکرد واحدهای خبازی نظارت بیشتر و دقیق تری داشته باشند و با آموزشهای مداوم از هدر رفت نان به عنوان یک سرمایه ملی جلوگیری به عمل آورند 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار