سرپرست دانشگاه شیراز با اشاره به راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در این دانشگاه گفت: اتباع پنج کشور در نخستین دوره آموزش زبان فارسی این مرکز شرکت کردند و موفق به دریافت گواهینامه شدند.
کد خبر: ۳۸۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹ 28 February 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:دکتر ابراهیم گشتاسبی افزود: به دنبال گشایش این مرکز، متقاضیانی از کشورهای مختلف به ویژه آلمان، ایتالیا، فیلیپین، ترکیه و عراق پاییز امسال برای آموزش زبان فارسی در این مرکز ثبت نام و در دوره یک ماهه شرکت کردند.
 
وی اظهار کرد: این مرکز کلاس‏هایی مجهز به تجهیزات شنیداری و دیداری بروز آموزشی، آزمایشگاه زبان، کتابخانه و اینترنت پرسرعت را در اختیار دارد و دوره‌های آموزشی زبان فارسی با نظارت شورای علمی مرکز متشکل از استادان صاحب‌نظر آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان و مدرسان باتجربه برگزار می‌شود. .
 
سرپرست دانشگاه شیراز گفت: در این مرکز امکان برگزاری دوره‏های تخصصی در شاخه‏ های ادبیات فارسی کلاسیک و معاصر، فلسفه اسلامی، جامعه شناسی، تاریخ اسلام، معماری اسلامی و ایران شناسی وجود دارد و دوره های آموزش زبان فارسی به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در شش سطح مقدماتی، میانی و پیشرفته طراحی شده است.
 
گشتاسبی همچنین اظهار کرد: هم اینک حدود 200 دانشجوی غیر ایرانی از کشور های مختلف در دانشگاه شیراز مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه با کشورهای مختلف تفاهم نامه همکاری علمی به امضا رسانده است.
 
مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شیراز خردادماه امسال در آیینی آغاز به کار کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار