دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دولت باید منشأ خدمت به مردم باشد، گفت: امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری شاهد تحولات در ساختار انتخاباتی کشور باشیم و گام‌های بزر گی در رفع مشکلات عدیده استان برداشته شود.
کد خبر: ۳۸۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 03 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ا زفارس ، محمد کرمی‌راد در همایش نقش و سیره فاطمی(س) در دفاع از ولایت که در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: در خلق حماسه سیاسی انتخابات، همه نیروهای مؤمن و انقلابی باید با اتحاد مضاعف بتوانند به وظیفه اصلی خود عمل کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: جبهه ارزشی نیروهای انقلاب جدای از جبهه انقلاب نیست و در واقع دارای کادر گسترده با جنبه مردمی است، همچنین دلیل تشکیل این تشکل با توجه به ظرفیت و نیازهای جامعه بوده است تا بیشتر در این عرصه فعالیت کند.

وی هدف از تشکیل حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه را خدمت‌گزاری به مردم و خشنودی رهبر معظم انقلاب و بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و گفت: طرح جامع انتخاب بنا بود در مجلس شوای اسلامی تصویب شود تا بخشی از مسائل مربوط به دوره کوتاه انتخاباتی را رفع و تامین کند تا کاندیدها بتوانند خود را به خوبی به جامعه معرفی کنند.

این مسؤول با بیان اینکه اکثر نگاه‌ها به ثانیه‌های پایانی انتخابات ریاست جهوری است، عنوان کرد: امیدواریم در انتخابات آتی ریاست جمهوری شاهد تحولاتی در ساختار انتخابات کشور باشیم و در این تغییرات گام‌های بزرگی در رفع مشکلات عدیده استان برداشته شود، چراکه دولت باید مجری انتخابات و منشاء خدمت به مردم باشد.

کرمی‌راد خاطرنشان کرد: مذاهب مختلف شیعه و سنی در استان کرمانشاه با یکدیگر اتحاد مضاعفی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب سلامی دارند و در این راستا شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران فراوانی را برای تحقق اهداف این نظام مقدس تقدیم کرده‌اند.

این مسؤول با اشاره به برخی منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایثار و رشادت‌های بسیار مردم استان کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس، یادآور شد: یک ماه بعد از پیروزی انقلاب سلامی، جوانان کرمانشاهی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، به سنندج رفتند و با ضدانقلاب مبارزه کرده و اجازه کوچک‌ترین دخالت و فعالیتی به آنان ندادند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه گفت: نخستین شهدا از جوانان استان در این مبارزه‌ها و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی همچون شهیدان والامقام امیر و حسین اشک‌تلخ و شهید شاه‌رضایی اجازه ندادند که نظام در جشن پیروزی انقلاب به‌دست گروهک‌های ضدانقلاب بیفتد و با اقتدار از کشور اسلامی دفاع کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار