پیش بازی استقلال خوزستان-ماشین سازی
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ماشین‌سازی در حالی برگزار می‌شود که شاگردان فرهاد کاظمی برای فرار از منطقه سقوط به ۳ امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارند.
کد خبر: ۳۸۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 03 March 2017
به گزارش تابناک تبریز، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز فردا شنبه از ساعت 16 در اهواز میهمان استقلال خوزستان خواهد بود.

ماشین‌سازی که در هفته گذشته مقابل نفت تهران شکست خورد و تبدیل به کاندیدای نخست سقوط به دسته اول فوتبال ایران شد. ماشین سازان 4 امتیاز فاصله دارند و با توجه به دیدار سخت سیاه جامگاه در این هفته مقابل استقلال، شاگردان کاظمی می توانند با کسب سه امتیاز مقابل استقلال خوزستان به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شوند.


استقلال خوزستان نیز با 29 امتیاز از 22 دیدار گذشته در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم در صورت کسب 3 امتیاز دیدار با ماشین‌سازی در بهترین حالت می‌تواند به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کند. باخت مقابل ماشین‌سازی نیز می‌تواند استقلال خوزستان را به رده دهم جدول برساند.

نکات آماری تقابل  دو تیم :

دو تیم در دور رفت لیگ شانزدهم در تبریز به مصاف هم رفتند که استقلال خوزستان توانست به نتیجه سه-یک از سد میزبان خود بگذرند.
 
ماشین‌سازی در 5 بازی اخیر خود یک برد، 2 تساوی و 2 باخت تجربه کرده است. در آن‌سوی میدان، استقلال خوزستان عملکرد بهتری داشته و در 5 بازی اخیر خود 2 برد، 2 تساوی و یک باخت کسب کرده است.

ماشین‌سازی با به ثمر رساندن 15 گل در 22 بازی گذشته، به همراه سیاه‌جامگان مشهد و صبای قم ضعیف‌ترین خط حمله لیگ شانزدهم را در اختیاردارند.

استقلال خوزستان تاکنون 28 گل زده و 28 گل خورده در کارنامه دارد و با تفاضل گل صفر در رده هشتم جدول قرارگرفته است.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ماشین‌سازی تبریز از سوی باشگاه استقلال خوزستان رایگان اعلام شده است.


قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان خواهد بود. پیش‌ از این علیرضا فغانی به‌ عنوان داور این دیدار معرفی‌شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار