دوستان اکثر دارای مدارج علمی خوبی بودند اما در قید حیات نبودن دو تن از همکاران موجب تاثر و تالم شدید شد. که یکی از همکاران فرهگی هم دو گل سرخ را به یاد آن دو عزیز سفر کرده در جمع قرار داد تا یاد و خاطره آن عزیزان را زنده نگه داریم.
کد خبر: ۳۸۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷ 06 March 2017
امروز باغ زیبای چشمه بلقیس شاهد تجمع گروهی از فرهنگیانی بود که پس از گذشت حدود 28 سال ، دوباره دور هم جمع شدند تا به یاد آن روزها در کنار هم باشند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز فرهنگیانی که در سال 1368 تحت عنوان دانشجویان تربیت معلم شهید ثانی ، شهرستان دهدشت ، در کنار هم در حال گذراندن دوره ی دانشگاهی خود بودند ، دوباره دور هم جمع شدند تا علاوه بر دیدار یادی از روزهای خوش جوانی خود کرده باشند.
 
تجدید خاطره پس از 28 سال / دو گل سرخ به یاد دو دوست که جایشان در جمع خالی بود! + تصاویر 
 
ایرج جعفری که از دبیران آموزش و پرورش چرام است در گفتگو با تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، بیان کرد : مدت های زیادی بود که به فکر این موضوع بودم که اگر شرایط مهیا شود ، دوستان دوران تحصیل تربیت معلم شهید ثانی ، که حدود 75 نفر بودیم را دور هم جمع کنم . به همین خاطر با رایزنی با دوستان و با استفاده از فضای مجازی با یکی یکی دوستان هماهنگی کردیم تا بالاخره پس از گذشت حدود یک ماه ، موفق به برگزاری این نشست دوستانه شدیم.
 
وی در خصوص برنامه ریزی گردهمایی هم گفت : با توجه به جاذبه های بالای گردشگری شهرستان چرام ، با همکاری همکاران فرهنگی هم دوره ای شهرستان چرام ، میزبانی را برعهده گرفتیم که خوشبختانه حدود 60 نفر از همکاران در این نشست دوستانه حاضر شدند.
جعفری در ادامه افزود : دوستان اکثر دارای مدارج علمی خوبی بودند اما در قید حیات نبودن دو تن از همکاران موجب تاثر و تالم شدید شد. آقایان مرحوم مسکینی و رحمانی در حادثه رانندگی جان خود را از دست داده بودند و در جمع حاضر نبودند که  یکی از همکاران فرهگی هم دو گل سرخ را به یاد آن دو عزیز سفر کرده در جمع قرار داد تا یاد و خاطره آن عزیزان را زنده نگه داریم.
 
این فرهنگی در پایان گفت : برای همه ی ما یادآوری خاطرات آن روزها بسیار مسرت بخش بود و تجدید دوستی قدیمی در میان طبیعت زیبای چشمه بلقیس ، خاطره ای فراموش نشدنی دیگری را برایمان رقم زد .  
گزارش و عکس : شمس الله بزرگزاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار