استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: قانون رفع موانع تولید از طریق دولت یازدهم به مجلس داده شده و مجلس شورای اسلامی آن را تصویب نموده و ما منتظر ابلاغ این قانون هستیم.
کد خبر: ۳۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 25 May 2015
به گزارش تابناک یزد، روابط عمومی استانداری یزد سید محمد میرمحمدی در نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدبا اشاره به مصوبه هیأت وزیران برای تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: هدف از تشکیل این کارگروه بررسی علتهای رکود یا توقف واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل آنهاست.
وی افزود: ضروری است در مورد واحدهای تولیدی که با توقف تولید یا رکود مواجه شده اند به یک بانک اطلاعاتی دست یابیم و در این رابطه شفاف سازی صورت گیرد تا بتوان برای رفع مشکلات برنامه ریزی صحیح را انجام داد.
میرمحمدی عنوان کرد: باید در راستای حمایت واحدهای تولیدی و خوش حساب از طریق بانکها و امورمالیاتی طرح های تشویقی اجرا شود و موارد تنبیهی و جریمه ها نیز طبق قانون اعمال گردد.
عالی ترین مقام اجرایی استان گفت: باید تا جایی که امکان دارد انگیزه ها را افزایش داد و در راستای حمایت از تولیدکنندگان، صنعتگران و تولید داخلی گام برداشت.
استاندار یزد ادامه داد: اگر از ابتدا تصمیمات درستی گرفته شود و ابعاد مختلف کارها بررسی گردد دیگر با مشکلی روبرو نخواهیم بود.
میرمحمدی بر تعامل بین دولت و بخش خصوصی تأکید کرد و ادامه داد: بخش خصوصی به ویژه تشکلهای صنعتی این بخش می توانند در بسیاری از زمینه ها به دولت کمک نمایند و بسیاری از موانع بخش تولید با همکاری بین دولت و بخش خصوصی قابل حل و رفع است.
وی در پایان سخنان خود بر حل مشکل مانده تسهیلات بانکی استان که از طریق واحدهای تولیدی و کارخانجات پرداخت نشده است تأکید کرد و خواست تا این مشکل در جلسه بعدی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و برای رفع آن اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
به قول آقای استاندار: "اگر از ابتدا تصمیمات درستی گرفته شود و ابعاد مختلف کارها بررسی گردد دیگر با مشکلی روبرو نخواهیم بود."
نکته جالبیه، در برخی جاها افرادی بکار گمارده میشوند که نه تجربه دارن و نه سواد کافی. انوقت یه سری تصمیمات میگیرن و چندین سال باید برای رفع اشکالات ناشی از تصمیم نادرست کلی وقت و هزینه صرف شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار