ظفری با تأکید بر اینکه امروز جامعه نیازمند وحدت و محبت است، یادآور شد: وحدت و محبت از ویژگی‌های نظام توحیدی است به طوریکه همگی در حفظ ارزش‌ها وظیفه‌مند هستند.
کد خبر: ۳۹۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 07 March 2017
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: اتهام‌زنی در صحنه‌های سیاسی گناه محض است.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی ظفری در کنگره شهدای دانش‌آموز استان همدان، با بیان خاطراتی از شهدا و خانواده‌هایشان اظهار کرد: این افراد با ایثار و فداکاری‌ نشان دادند برخی در کشور از جایگاه انسانیت نیز فراتر رفته‌اند.

وی با بیان اینکه چنین محافلی جایگاه پرداختن به شهدا نیست و من نیز اهل سیاست نیستیم، خاطرنشان کرد: نباید مجالس و محافل شهدا را با مسائل سیاسی، حزبی و گروهی آمیخت چرا که این افراد جایگاهی بس والا دارند.

ظفری خاطرنشان کرد: سرمایه‌هایی همچون شهدا و خانواده‌های ایثارگرانشان را داریم که نباید ارزشمندی کار آنها را فدای سیاست و حزب و گروه کنیم.

وی به دانش‌آموزان حاضر در مجلس اشاره کرد و گفت: باید مراقب باشیم سرگرم مسائل پوچ و بی‌معنی نشده و از یاد شهدایمان غافل نباشیم.

ظفری با تأکید بر اینکه امروز جامعه نیازمند وحدت و محبت است، یادآور شد: وحدت و محبت از ویژگی‌های نظام توحیدی است به طوریکه همگی در حفظ ارزش‌ها وظیفه‌مند هستند.

وی با بیان اینکه همه باید برای حفظ ارزش‌های انقلاب احساس مسئولیت کنند، خاطرنشان کرد: ما همچون مسافرانی در کشتی جمهوری اسلامی هستیم که باید برای رسیدن به سرمقصود نهایی در آنها وحدت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما انقلاب نکرده‌ایم که در پی حزب و گروه باشیم، افزود: شهید همدانی 40 سال خدمت کرد و دوباره به صحنه جنگ آمد چرا که ما هنوز در مقدمات انقلاب هستیم و زمینه انقلاب جهانی و انقلاب حضرت مهدی(عج) را باید فراهم کنیم.

ظفری اتهام‌زنی در صحنه‌های سیاسی را گناه محض شمرد و گفت: کسی حق ندارد ابراز کند سهمی در انقلاب ندارد و کسی هم نمی‌تواند بگوید انقلاب سهم اوست چرا که همه در بروز و ظهور انقلاب نقش داشته‌اند.

به گزارش ایسنا؛ استان همدان یک هزار و 76 شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار