کد خبر: ۳۹۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ 07 March 2017
«ما می‌خواهیم ریسک زیادی بکنیم». این حرف لوییس انریکه پس از بازی با سلتاویگو، در رابطه با دیدار با پی‌اس‌جی بود.

به گزارش پامچال نیوز به نقل از ایلنا، بارسلونا باید برای صعود به دور بعد کاری را انجام دهد که هیچ تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان انجامش نداده است. آنها باید شکست با چهار گل را جبران کنند.

مربی بارسا به این ترتیب جای تردید باقی نگذاشت که می‌خواهد دوباره از سیستم ۳-۴-۳ استفاده کند. اگر اوضاع از ابتدا تا انتها کامل و بی‌نقص پیش نرود، بارسلونا انگار دست به خودکشی زده است. اما در همین حال، اگر همه چیز درست و مناسب پیش برود، این کار او می‌تواند موفقیت‌آمیز و انقلابی باشد.

 هرچند که لوچو اغلب برنامه‌هایش را لو نمی‌دهد، اما به این اشاره کرده که آندرس اینیستا در میدان خواهد بود. جایگاه او در تیم می‌تواند باعث شود که ایوان راکیتیچ از تیم کنار برود. هرچند که سرخی روبرتو یا رافینیا هم ممکن است بازیکنانی باشند که قربانی سیستم می‌شوند. خاویر ماسکرانو همچنین ممکن است به ترکیب تیم اضافه شود و به این ترتیب جوردی آلبا، یا حتی ساموئل اومتیتی از ترکیب کنار برود. در هر صورت، هفت بازیکن قطعا در ترکیب هستند: تر اشتگن، پیکه، سرخیو بوسکتس، اینیستا، نیمار، لوییس سوارس و مسی. چهار بازیکن دیگر هم باید انتخاب شوند. ماسکرانو با توجه به تجربه و شخصیتش گزینه محتملی برای حضور در ترکیب به نظر می‌رسد. اومتیتی هم احتمالا بازی می‌کند. به این ترتیب راکیتیچ، سرخی روبرتو، رافینیا، آندره گومش و جوردی آلبا باید برای دو پست باقی‌مانده بجنگند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار