کد خبر: ۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸ 20 January 2015
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: انتخابات هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات مازندران 30 بهمن‌ ماه امسال برگزار می‌شود.


به گزارش فارس، حسین مرتضوی، اظهار کرد: مجمع عمومی نوبت نخست با دستور کار گزارش هیئت مدیره و انتخابات اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران راس ساعت 10 صبح روز 30 بهمن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کاندیداهای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران می‌توانند در روزهای چهارم تا پانزدهم بهمن‌ماه با در دست داشتن مدارک ثبت‌نام، در ساعات اداری به خانه مطبوعات استان مراجعه کنند، گفت: 16 تا 27 بهمن‌ماه هم پرونده‌ این افراد توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه داشتن حداقل 25 سال سن و مدرک تحصیلی کارشناسی از شروط ثبت‌نام نامزدهای این دوره از اعضای هیئت مدیره است، ادامه داد: احتساب یک مقطع تحصیلی برای جانبازان و احتساب هر هفت سال فعالیت در نشریات به عنوان یک مقطع تحصیلی از شرایط انتخابات این دوره خانه مطبوعات است.

مرتضوی با بیان اینکه براساس اساسنامه جدید خانه مطبوعات، نشریات الکترونیکی که مجوز فعالیت از دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات کشور را دریافت کرده و عضو خانه مطبوعات هستند می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند، افزود: اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات شامل دو نفر از نشریات محلی، دو نفر از مدیران مسئول نشریات محلی، سه نفر از روزنامه‌نگاران، یک نفر از سرپرستی روزنامه‌های سراسری و یک نفر نماینده خبرگزاری‌ها است.

وی با اشاره به اینکه آگهی دعوت مجمع عمومی نوبت نخست خانه مطبوعات در روزهای آینده در نشریات استان منتشر می‌شود، گفت: اصحاب رسانه در انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار