کد خبر: ۳۹۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 14 March 2017
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و در آستانه سال نو، با دو خانواده شهید مدافع حرم در تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

سعید شبستری به همراه جمعی از مدیران استان به منزل خانواده‌های شهیدان صادق شیبک و محمودرضا بیضایی در تبریز رفت و در جمع صمیمی آنان، از ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم و صبر و استقامت خانواده‌های آنان تجلیل کرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در این دیدارها با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه هستند، افزو.د: شهدای مدافع حرم از سرمایه گران‌بهای خود گذشتند و جان خود را برای دفاع از انقلاب، نظام و حرم ائمه اطهار(ع) نثار کردند.

وی با بیان اینکه همه باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم، اظهار کرد: امنیت، آسایش و آرامش کنونی جامعه در سایه تلاش و از خودگذشتگی شهدا به وجود آمده است.

در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی، امور امنیتی و انتظامی، پدافند غیرعامل، امور بانوان و خانواده و روابط عمومی استانداری نیز معاون استاندار را همراهی کردند.

گفتنی است شهید محمودرضا بیضایی در 29 دی 1392 و شهید صادق شیبک در 31 فروردین 1395 در جبهه نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به فیض شهادت رسیده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :