مسؤول امداد‌خودروی کانون جهانگردی استان کرمانشاه به ارایه 300 سرویس امدادی به مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: یدک‌کش‌های امداد خودرو و تعمیر‌کاران مجرب استان در طرح آماده‌باش نوروزی در کنار سایر دستگاه‌ها، حضور دارند.
کد خبر: ۴۰۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 29 March 2017
به گزازش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،شیرحسین محمدی اظهار داشت: یدک‌کش‌های امداد خودرو و تعمیر‌کاران مجرب در کنار ایستگاه‌های هلال‌احمر در ورودی شهرستان‌هامستقر هستند.

مسؤول امداد‌خودروی کانون جهانگردی استان کرمانشاه با اشاره به خدمات شبانه‌روزی، گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته از 25 اسفندماه سال 95 تا 15 فروردین‌ماه سالجاری در طرح آماده‌باش نوروزی در کنار سایر دستگاه‌ها، حضور داریم.

وی به خدمات‌رسانی امدادخودرو و کانون جهانگردی استان در ایام نوروز به مسافران اشاره و بیان کرد: خدماتی همچون حمل 150 خودرو به تعمیرگاه، انجام بیش از 100 مورد تعمیر ماشین در محل و 50 مشاوره به گردشگران نوروزی ارایه شده است.

محمدی با اشاره به کاهش آمار تصادفات جاده‌ای تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: امید است رانندگی با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در طول سفر، ایام خوش و بدون حادثه‌ای را در استان کرمانشاه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار