جانشین فرماندهی انتظامی قم در قرارگاه نوروزی امام علی(ع) بر اهتمام پلیس راه این استان در کنترل جاده های برون شهری در دور دوم سفرهای نوروزی تاکید کرد.
کد خبر: ۴۰۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰ 30 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمید رضا اسدی اظهار داشت: با توجه به این که در دور دوم سفرهای نوروزی هستیم بنابراین می طلبد که پلیس راه این موضوع را مدنظر قرار داده و ورودی و خروجی ها را کنترل کند تا شاهد ترافیک روان باشیم و از تجمع خودروها و ایجاد ترافیک سنگین پیشگیری شود. 

وی در ادامه گفت: همکاران پلیس باید با استفاده از تمام توان و امکانات نسبت به کنترل و پیشگیری از وقوع انواع سرقت اقدام کنند. 

وی افزود: با توجه به بازگشایی برخی اداره ها و بانک ها و بوجود آمدن فضای اداری و تردد پر رنگ شهروندان در داخل شهر، متقابلا حضور پررنگ پلیس در حوزه های انتظامی و ترافیکی ضرورت دارد و باید پیش بینی های لازم صورت گیرد. 

اسدی ادامه داد: پلیس راه استان باید با اجرای مدیریت سیال در جاده ها، هر جا که نیاز احساس کند با همکاری سایر رده های تابعه فرماندهی انتظامی استان، طرح هایش را اجرا کند.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد کارکنان و استمرار آن گفت: نظارت ها باید ادامه پیدا کند و بر عملکرد واحدهای گشتی، کانکس ها و همکاران به صورت ویژه نظارت شود و کمیته فرعی قرارگاه امام(ع) نیز به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار