مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از آغاز فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان استان(25 اسفند ماه سال گذشته) تاکنون 38هزار و 198مسافر درقالب10هزار و 599خانوار در پایگاه‌های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان همدان پذیرش شدند.
کد خبر: ۴۰۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 30 March 2017
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از آغاز فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان استان(25 اسفند ماه سال گذشته) تاکنون 38هزار و 198مسافر درقالب10هزار و 599خانوار در پایگاه‌های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان همدان پذیرش شدند.

به گزارش ایرنا؛ مصطفی خزاعی افزود: در این مدت 76 هزار و 396 نفر روز مسافر نوروزی که بیشتر آنها از مهمانان فرهنگی بودند در پایگاه های اسکان نوروزی فرهنگیان استان همدان پذیرش شدند.

وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و جاذبه های تاریخی استان همدان به عنوان یکی از قطب های مهم گردشگری گفت: ستادهای اسکان فرهنگیان استان به صورت شبانه روزی در خدمت مهمانان نوروزی است و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت‌مندی مسافران از اولویت های ستاد اسکان فرهنگیان استان است.

خزاعی تصریح کرد: ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان با یک هزار و200 اتاق و کلاس درس در 160 فضای آموزشی اعم از خانه معلم، مدارس و آموزشگاه ها به صورت شبانه ‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان نوروزی به ویژه مسافران فرهنگی است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطر نشان کرد: این ستاد در راستای تجهیز فضاهای اسکان در نوروز 96، کلاس های نوع 'ج' را که تنها به اختصاص فضا محدود می شد از ظرفیت اسکان فرهنگیان همدان حذف کرد و تعداد کلاس های ویژه را که علاوه بر امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون و فرش دارای تخت هستند افزایش داد. 

خزاعی گفت: تمام تلاش و اهتمام عوامل ستاد اسکان استان همدان در راستای حفظ کرامت مهمانان و معرفی جاذبه های مختلف دینی، فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان به آنان است.

ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان فعالیت خود را از 25 اسفندماه 95 آغاز کرد و روند خدمت رسانی به مسافران نوروزی تا 14 فروردین ماه ادامه دارد. 

ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان در نوروز سال گذشته با 186 آموزشگاه و یک هزار و 826 کلاس پذیرای فرهنگیان بود و از ابتدای تعطیلات نوروزی تا 12 فروردین سال 95 حدود 64 هزار نفر در مدارس این استان اسکان یافته اند. 

استان همدان یکی از استان های غربی کشور است که به عنوان اولین پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین معرفی می شود، این استان با داشتن بیش از یک هزار و 800 اثر تاریخی و فرهنگی هر ساله در فصول مختلف سال میزبان گردشگران زیادی است. 

آب و هوای این استان در ایام نوروز بسیار مطلوب و زیبایی های بهار در دامان کوه های الوند طبیعت زیبا و کوهستانی این استان را دو چندان می کند. 

وجود جاذبه های گردشگری همچون غار علیصدر، تپه هگمتانه، آبشار گنجنامه، آرامگاه بوعلی سینا این استان را به عنوان یک استان گردشگری معرفی می کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار