در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بمناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی؛
تابناک مرکزی: در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بمناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی آمده است: 12 فروردین یادآور خاطره حماسه بزرگ ملت ایران در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و روز تجلی مشارکت وهمدلی آحاد مردم در تعیین سرنوشت خویش است.
کد خبر: ۴۰۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 30 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، در آستانه یوم الله 12 فروردین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه ای این روز را سرآغازی بر حیات واقعی اسلام در عصر دنیامدارانِ زرپرستِ ‏زورمدار دانسته است.

در متن این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار سایت خبری تابناک مرکزی گذاشته شده است آمده است:

 در یوم الله دوازدهم فروردین، انقلاب اسلامی تثبیت شد و شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی تحقق یافت و خون بهای شهدای عزیز از پانزدهم خرداد 42 تا شهدای 17 شهریور 57 ببار نشست و پرچم حکومت عدل اسلامی و وعده خداوند متعال در نصرت مظلومان و ستمدیدگان و سرنگونی جباران و مستبدان برقرار شد.

یوم‌الله 12 فروردین ؛ تجلی واقعی اراده و عزم راسخ در تعیین سرنوشت کشور و نظام و نشان از روحیۀ استقلال طلبی و آزادیخواهی ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی است که با رای اکثریت قاطع مردم (2/98 درصد) در رفراندومی ملی بروز و ظهور یافت.

12 فرودین یادآور تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و بیانگر این واقعیت است که ‏مردم مبارز ایران، ملتی عدالت‌خواه و‌آزادی‌طلب هستند و هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را به ‏بیگانگان نمی‌دهند.

این روز پربرکت سرآغازی بر حیات واقعی اسلام در عصر دنیامدارانِ زرپرستِ ‏زورمدار است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت ابدی خود را در پیروی از امیال و آرزوهای ‏مادی و غیر انسانی جستجو می‌نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، فرارسیدن یوم‌الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی را به مردم شریف و انقلابی استان تبریک و تهنیت عرض می نماید.

بی شک همه آحاد ایران اسلامی در سال جاری که به تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به نام " اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید " مزین گردیده است ، می‌کوشد تا با عزم راسخ ملی و همدلی دوسویه دولت و ملت، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله‌های پیشرفت و عدالت و تحقق منویات رهبری عظیم الشان برای «تحقق عملی اقتصاد مقاومتی»، «اقتدار و عزت منطقه‌ای و بین‌المللی»، «حمایت از تولید ملی»، «عدالت قضایی و اقتصادی»، «کارآفرینی و اشتغالزایی» و «ایمان و معنویت» حرکت نموده و جهان را مات و مبهوت عظمت اراده‌ی راسخ و پولادین خویش نماید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار