بروز دو سانحه تصادف در دو نقطه مختلف استان ،مرگ دو نفر از هم استانی هایمان را به دنبال داشت.
کد خبر: ۴۰۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ 30 March 2017
سرپرست پلیس راه ایلام گفت : واژگون شدن یک دستگاه خودرو پژو روا صبح امروز در محور چوار - حاجی بختیار منجر به مرگ راننده و زخمی شدن چهار نفر سرنشین آن شد.
 
وی علت این سانحه را سرعت زیاد و ناتوانی راننده درکنترل خودرو عنوان کرد.

به گزارش تابناک ایلام ،سرهنگ رضا همتی زاده  در خصوص یک سانحه تصادف دیگر در شهر ستان ملکشاهی اظهار کرد: عصر دیروز نیز در یکی از محورهای فرعی شهرستان ملکشاهی برخورد یکدستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه خودرو وانت پیکان منجر به مرگ راننده موتور سیکلت شد.
وی با اشاره به افزایش زیاد امد و شد خودروها در جاده های فرعی و محورهای دسترسی به کانون های کوهستانی گردشگری طبیعی این استان بر لزوم احتیاط بیشتر در حین رانندگی تاکید کرد.

عرض کم جاده ها، پیچ های خطرناک و کیفیت نامناسب آسفالت، عدم آشنایی برخی رانندگان با مسیر و ترافیک سنگین در روزهای تعطیل از جمله عواملی است که سالهاست منجر به وقوع سوانح مرگباری در جاده فرعی استان نظیر بخش چوار  می شود.

بدون شک منطقه چوار و روستاهای آن نزدیک ترین مکان های تفریحی برای مردم مرکز استان هستند.
وجود بقاع متبرکه امامزاده حاج بختیار وسید عیسی و همچنین تفرج گاههای سرسبز باعث شده است که   تعدادزیادی از مردم این مکان ها را برای تفریح و طبیعت گردی در روزهای تعطیل انتخاب نمایند.

اما با توجه به حجم مسافر  و تردد بیش از حد، راههای دسترسی جوابگو نبوده و  همیشه این مسیرها مستعد وقوع حوادث ناگوار می باشند. می طلبد مسئولان استانی آستین همت را بالا زده و این مسیر زیارتی وتفریحی را مرمت کنند. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار