فرمانده انتظامی پلیس راه ایلام گفت: همزمان با آغازموج دوم سفرهای نوروزی، گشت های مشترک راهداری، پلیس راه ، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی ایلام به مسافران خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۴۰۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ 30 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار با بیان اینکه با بازگشت مرحله اول سفرهای نوروزی مواجه هستیم، اظهار کرد: هم اکنون تردد در تمامی محورهای ارتباطی استان روان و بدون هیچ مشکلی در جریان است.
 
وی افزود: با توجه به طبیعت چشم نواز و زیبای استان بسیاری از مردم شهرهای مختلف کشور، ایلام را به عنوان مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب کرده اند، مسیرهای ایلام به مهران، ایلام به صالح آباد، ایلام به حمیل و ایلام به دره شهر شاهد بیشترین تردد خودروهای گردشگران بوده اند، ضمن اینکه در جاده های فرعی و روستایی نیز شاهد افزایش قابل توجه ترددها بوده ایم.
 
همتی از استقرار 40 تیم گشت محسوس و نامحسوس در جاده های ارتباطی استان تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد و یادآور شد: با توجه به ثبت تخلفات از طریق دوربین ها ثابت و سیار در سطح استان و کاهش چهار کیلومتری سرعت در ساعت، تعداد تصادف و سوانح رانندگی در این ایام کاهش چشمگیری داشته است.
 
فرمانده انتظامی پلیس راه ایلام از ثبت بیش از یک میلیون و 900 هزار تردد در جاده های ارتباطی استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: پلیس راه استان در ایام نوروز 96 با بکارگیری تیم های گشت محسوس و نامحسوس نظارت مستمری بر نحوه تردد خودروها داشت، ضمن اینکه با استقرار بالگرد هلال احمر نیز از این امکان برای نظارت بیشتر بهره گرفتیم.
 
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کارشناسان هواشناسی برای روزهای آخر هفته جاری و ابتدای هفته آینده بارندگی در بیشتر مناطق استان را پیش بینی کرده اند، می طلبد رانندگان با رعایت قوانین و مقررات و اصل سرعت مطمئن سفر خوبی را برای خود و خانواده هایشان فراهم کنند و با پرهیز از انجام تخلفات بویژه سرعت و سبقت غیر مجاز از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.
 
وی گفت: تمام تلاش پلیس راه و سایر دستگاه های خدمات رسان این استان برای کاهش حوادث رانندگی در ایام نوروز است و انتظار است رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را با دقت اجرا کنند.
 
به گزارش تابناک ایلام، استان ایلام با 2 میلیون هکتار گستره در منطقه کوهستانی و مرتفع غرب کشور واقع شده و به سبب داشتن طبیعت بکر و زیبا، کوه های سر به فلک کشیده و دشت های سرسبز به عروس زاگرس معروف است.
 
ایلام با وجود داشتن منابع طبیعی خدادادی و آثار و ابنیه تاریخی فراوان و منحصر بفرد زیارتگاه ها و اماکن مذهبی و یادمان های دفاع مقدس از زیر ساخت های مناسب برای توسعه گردشگری برخوردار نیست.
 
از یک هزار و 500 آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری استان ایلام 745 اثر آن در فهرست آثار ملی ثبت است که بازدید از انها زمینه حضور میهمانان را فراهم کرده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار