نماینده ولی فقیه دراستان؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اگر کارخانه ها و واحدهای تولیدی کشور مورد توجه و حمایت بیشتر واقع شوند و از تولید داخلی دفاع شود می توان به کاهش بیکاری و افزایش اشتغال و سامان یافتن اقتصاد کشور امیدوار بود.
کد خبر: ۴۰۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 31 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار کرد: نباید با سو مدیریت و اتخاذ تدابیر غلط یا تلاش برای وابستگی اقتصادی به کشورهای غربی انتظار داشت مشکلات اقتصادی کشور مرتفع و اشتغال زایی افزایش یابد.
 
وی با ذکر اینکه رهبر فرزانه انقلاب شعار امسال را نیز همچون سال های اخیر بر مبنای اقتصاد اما با محوریت اشتغال و تولید ملی قرار دادند که این امر بیانگر واقعیت های شرایط سخت اقتصادی و معیشتی جامعه است افزود: طبق گفته صاحب نظران اقتصادی، ایران با توجه به میزان برخورداری از زمینه و منابع غنی برای پیشرفت اقتصادی نیازمند برنامه ریزی و مدیریت درست است.
 
حجت الاسلام لطفی گفت: سخنان رهبری در اجتماع مردم در حرم مطهر رضوی در ابتدای سال نو که نقشه راه کارگزاران ، مسئولان و سران سه قوه برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و اجرای مفاد آن محسوب می شود.
 
وی تاکید کرد: اگر کارخانه ها و واحدهای تولیدی کشور مورد توجه و حمایت بیشتر واقع شوند و از تولید داخلی دفاع شود می توان به کاهش بیکاری و افزایش اشتغال و سامان یافتن اقتصاد کشور امیدوار بود.
 
خطیب نماز جمعه ایلام به سالگرد 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: این روز پر افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی به یادماندنی است چرا که در این روز مردم ایران با قاطعیت آرا به جمهوری اسلامی رای دادند.
 
وی یادآور شد: حکومت جمهوری اسلامی ایران نوعی مردم سالاری دینی و برگرفته از حکومت نبوی و علوی و با همان اختیار آنها است که توسط ولی فقیه به عنوان جانشین برحق پیامبر اکرم ائمه اطهار (ع) اداره می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار