از سوی سرمربی تیم تراکتورسازی فرزاد حاتمی در اختیار باشگاه قرار گرفت.
کد خبر: ۴۰۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 01 April 2017
در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز عصر امروز میزبان تیم گسترش فولاد است.

در این بازی تراکتورسازان کاپیتان خود مهدی کیانی را به دلیل محرومیت به همراه نخواهند داشت. محمد ایران‌پوریان هم به دلیل مصدومیتش برای رسیدن به این بازی تردید وجود دارد.

در کنفرانس خبری پیش از بازی امیر قلعه‌نویی در تعجب خبرنگاران عنوان داشت که فرزاد حاتمی مهاجم تیمش در اختیار باشگاه است و در بازی مقابل گسترش فولاد نخواهد بود.

تیم تراکتورسازی به سبب بسته شدن نقل و انتقالات زمستانی 4 بازیکنی را که جذب کرده بود را از دست داده و سروش رفیعی نیز این تیم را ترک کرده بود.

اتفاقاتی که بعد از بازی تراکتورسازی با پرسپولیس افتاد سبب شد که سرخپوشان تبریزی محسن بنگر را نیز در اختیار نداشته باشند.

در چنین شرایطی که تراکتورسازی به زحمت ترکیب اصلی خود را با بازیکن لیگ برتر تشکیل می‌دهد، کنار گذاشتن فرزاد حاتمی بسیار حیرت‌آور بود.

 

حاتمی از تمرین و حضور در اردوی منع شد

در آخرین تمرین تراکتورسازی پیش از بازی اتفاقاتی افتاد که کمتر کسی فکر می‌کرد دامنه‌اش به این اندازه بزرگ باشد.

 فرزاد حاتمی پیش از تمرین با امیر قلعه‌نویی دقایقی را صحبت کرده و بلافاصله تمرین را ترک کرد. اینطور به نظرمی آمد که حاتمی بنا به دلیلی و با نظر سرمربی از حضور در تمرین معاف شده است.

اما وقتی قلعه‌نویی اجازه نداد که حاتمی در اردوی تیم تراکتورسازی شرکت داشته باشد و وی را از هتل بازگرداند، مشخص شد وضعیت حادتر از آن چه تصور می‌شد، است.

قلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش عنوان کرد که فرزاد حاتمی یکی از غایبان بازی تیمش مقابل گسترش‌فولاد بوده و فعلا در اختیار باشگاه است.

وی گفت: مشکل حاتمی درون خانواده بوده و علت کنار گذاشتن وی رسانه‌ای نخواهد شد و فقط باید این نکته را عنوان کنم ‌هم باشگاه و هم من برای خود چارچوبی‌هایی داریم که اگر بازیکن در آن چارچوب حرکت نکند، در تیم من جایی نخواهد داشت و چه ابتدای فصل باشد و چه انتهای فصل، بازیکن را از تیم کنار خواهم گذاشت.

 

تکرار خاطره/ سرنوشت کیانی در انتظار حاتمی

تجربه نشان داده است که قلعه‌نویی به ندرت بازیکنان تیمش را در اختیار باشگاه قرار داده و از تیم اخراج می‌کند.

 5 سال پیش در بازی دوستانه بین تراکتورسازی و گسترش‌فولاد، قلعه نویی مهدی کیانی را از تیم کنار گذاشت. کیانی تقریبا چند ماه از ترکیب و تمرین تیم به دور بود‌ و در نهایت با وساطت اطرافیان تراکتورسازی، قلعه نویی کوتاه آمده و به کیانی اجازه بازگشت به تیم را داد.

حالا فرزاد حاتمی مهاجم مورد علاقه قلعه‌نویی، مغضوب سرمربی تیم قرار گرفته است. هنوز کسی نمی داند بین این دو چه اتفاقی افتاده است، آیا سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد حاتمی کوتاه آمده و وی به تیم بازخواهد گشت و یا پرونده بازی فرزاد حاتمی در تیم تراکتورسازی بسته شده و وی شش بازی باقیمانده تراکتورسازی در لیگ برتر و جام حذفی حضور نخواهد داشت.

شاید بعد از بازی تراکتورسازی با گسترش‌فولاد جواب این سوال مشخص شود./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار