امام جمعه موقت زاهدان گفت: مردم و مسؤولان باید از تولیدات داخلی حمایت کنند، تولیدکنندگان داخلی هم باید کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند تا اعتماد مردم بیش از پیش جلب شود.
کد خبر: ۴۰۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳ 08 April 2017

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: سه ماه عزیز رجب، شعبان و رمضان فضیلت‌های بسیار زیاد داشته و ولادت‌های بسیاری که در این سه ماه پیش رو داریم را باید قدر بدانیم.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: میلاد امام محمد باقر(ع) و همچنین ولادت حضرت علی(ع) را در پیش داریم و ولادت‌های مهمی در ماه رجب داریم که نباید از این ماه‌های پرفضیلت به راحتی عبور کنیم.

وی ادامه داد: شرکت در مراسم معنوی اعتکاف و روزه گرفتن در ماه رجب از فضیلت‌هایی است که بسیار ثواب دارد.

حمیدی متذکر شد: در روایات آمده است، کسی که ماه رجب را روزه بگیرد حتی روز آخر را روزه بگیرد، خداوند پاداش‌های بزرگ به او خواهد داد و می‌تواند از اعمال و مشکلات و شب اول قبر نجات پیدا کند و عذاب قبر بر او آسان خواهد شد، تمام اینها پاداش یک روز روزه گرفتن در ماه عزیز و پر برکت ماه رجب است.

وی تشریح کرد: 20 فروردین روز ملی شدن فناوری هسته‌ای است، روزی که برای همگان ثابت شد که زمانی که در تحریم بودیم و روی پای خودمان ایستادیم و سایه غرب را 38 سال توسط امام از سر این مردم کم کردیم و این مهم باعث شد که بتوانیم به خیلی از دستاوردها برسیم و یکی از آن دستاوردها همین فناوری هسته‌ای بود.

حمیدی بیان کرد: مقام معظم رهبری سال 96 را هم سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری کردند و این حرف مقام معظم رهبری به تمام مسؤولان بود که تمام اقشار از جمله دولت و همه دست به دست هم دهند تا مشکلات جوانان را اسیب‌شناسی کنند، «اشتغال و تولید» را با یک برنامه‌ریزی دقیق بتوانند محقق کرده و این شعار را به هدف اصلی که همان رفع مشکلات مردم است، برسانند.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: مردم و مسؤولان باید از تولیدات داخلی حمایت کنند؛ باید این فرهنگ را گسترش دهیم و همه از اجناس و اقلام تولیدی که در کشور خودمان است استفاده کنیم.

وی افزود: البته باید تولیدکنندگان داخلی هم کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند تا مردم اعتماد کنند و قیمت‌ها باید به صورتی باشد که مردم قدرت خرید را داشته باشند.

حمیدی توضیح داد: یکی از برنامه‌های مهمی که در پیش‌روی مردم کشور ما قرار دارد، انتخابات است که همه مردم موظف هستند در این انتخابات شرکت کنند و کاندیدای انتخاب شده باید زیر سایه نظام اسلامی و مقام معظم رهبری برای اسایش ملت ایران تلاش کند.

امام جمعه زاهدان یادآور شد: حضور پای صندوق‌های رأی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است مخصوصاً اینکه دشمنان اسلام و ایران منتظر هستند تا بین ملت و نظام را خدشه‌دار کنند، اما حضور مردم پای صندوق‌ها موجب خنثی شدن نقشه شوم دشمنان خواهد شد.

وی بیان کرد: مردم ما باید با مشورت و بدون اینکه طرف کدام جناح هستند کسی را انتخاب کنند که اقتدار داشته و اصلح باشد که وظیفه 4 ساله خودش را در کنار رهبری و زیر سایه اسلام ناب محمدی به خوبی انجام دهد.

حمیدی در پایان حمله آمریکا به پایگاه هوایی سوریه را محکوم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار