فرماندهی انتظامی استان سمنان خبرداد:
فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف 48 پرونده تخلف اقتصادی به ارزش ریالی 686 میلیارد در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 08 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا بااعلام این خبر اظهار کرد: در یک سال گذشته 56 مجرم اقتصادی در ارتباط با این 48 پرونده دستگیر و تحویل مقامات قضایی در استان شده است.

وی برخورد با جرائم اقتصادی را از مهمترین رسالت‌های پلیس برشمرد و تصریح کرد: پول‌شویی، رباخواری، اختلاس،تسهیلات غیرمجاز بانکی، فرار مالیاتی ، رشاء و ارتشاء ، تبانی در معاملات دولتی و زمین‌خواری و..از مهمترین پرونده‌های اقتصادی کشف شده در این استان بوده‌اند.

فرماندهی انتظامی استان سمنان از برخورد جدی پلیس با اخلاگران اقتصادی خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس استان سمنان، این استان را به جای ناامنی برای مجرمان اقتصادی تبدیل خواهد کرد.

وی خواستار همکاری و همراهی نهادها و سازمان‌های مرتبط اقتصادی با پلیس شد و گفت: تعامل و همکاری این دستگاه‌ها با نیروی انتظامی برخورد با مجرمان اقتصادی و سودجویان را تسهیل خواهد کرد.

سردار قاسمی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری اضافه کرد: نیروی انتظامی از طریق برخورد جدی و مقابله با جرائم اقتصادی نقش مهمی می‌تواند در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

وی همچنین بر مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا نیز نقشی مهم در تحقق شعار سال و بهبود شرایط اقتصادی کشور دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار