دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد استان سمنان:
دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد استان سمنان از برگزاری ویژه برنامه‌های سوم خرداد به مدت چهار روز در این استان خبر داد و گفت: فتح خرمشهر نقطه عطف حماسه در ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۴۰۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 10 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ محمد حسن سلامی صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت سی پنجمین سالگرد فتح خرمشهر به میزبانی استانداری سمنان، ضمن اشاره به برگزاری مراسم سوم خرداد درهشت شهرستان استان، ابراز داشت: باید تلاش کنیم تا این مراسم با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود چرا که فتح خرمشهر را می توان نقطه عطف حماسه آفرینی جوانان دیار قومس در آن دوران دانست.

محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ ارزش های دفاع مقدس استان سمنان

وی افزود: مراسم گرامیداشت سوم خرداد همزمان با سراسر کشور در چهار روز با برگزاری آئین گرامیداشت شهدای سوم خرداد در شهرستان های استان سمنان، در قالب سخنرانی، مداحی، غباروبی گلزار شهدا، همایش، یادواره شهدا و ده ها برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی دیگر برگزار خواهد شد.

فتح خرمشهر نقطه عطف حماسه در ایران اسلامی بود

مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان همچنین گفت: ضرورت برگزاری آئین سوم خرداد در این است که ما معتقد هستیم فتح خرمشهر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و یک شاهکار نظامی بود لذا باید این اقتدار مردان ایران اسلامی در سایه ایمان به خدا در بین جوانان امروز ما، ترویج یابد.

سلامی بیان داشت: بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد، به منظور ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ضروری محسوب می شود و آحاد جامعه علی الخصوص جوانان و آینده سازان کشور با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در پاسداشت سالروز پیروزی فتح خرمشهر با شعار من انقلابیم در جای جای ایران اسلامی و استان سمنان این روز را گرامی خواهند داشت.

وی ادامه داد: تقدیم ۸۵ شهید در عملیات فتح خرمشهر از استان سمنان نمونه حماسه آفرینیجوانان این استان در آن زمان بود.

محمود قنبری معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان نیز در این نشستضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر آئین سوم خرداد، گفت: دستگاه های اجرایی، خدماتی و دولتی در برگزاری این مراسم باشکوه در هشت شهرستان و ۲۱ نقطه شهری استان، ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد استان را یاری رسانند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار