نایب رئیس انجمن سافت‌بال کشور گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های لازم در رشته سافت‌بال در بوشهر این استان در دهه فجر میزبان برگزاری مسابقات بین‌المللی سافت‌بال می‌شود.
کد خبر: ۴۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 28 May 2015
تابناک بوشهر: سیده مهسا حسینی بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه این استان در حوزه ورزش سافت‌بال و بیسبال دارای توانمندی‌های بالایی است اظهار داشت: سافت‌بال در اختیار ورزشکاران بانو است که جایگاه مهمی در کشور وجهان دارند.

وی با اشاره به اینکه بدنه اصلی تیم ملی سافت‌بال کشور بانوان بوشهری تشکیل داده‌اند تصریح کرد: بانوان بوشهری دراین رشته ورزشی دارای خلاقیت‌های بالایی هستند بگونه‌ای که ورزشکاران تیم ملی سافت‌بال کشور بوشهری‌ها تشکیل داده‌اند.

نایب رئیس انجمن سافت‌بال کشور با اشاره به برگزاری مسابقات داخلی لیگ سافت‌بال در کشور گفت: این مسابقات به صورت لیگ شمال و لیگ جنوب برگزار می‌شود که در هر لیگ شش تیم حضور دارند.

حسینی با اشاره به اینکه بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه سافت‌بال است تصریح کرد: با توجه به این قابلیت‌ها امسال مسابقات بین‌المللی سافت‌بال جهان اسلام در دهه فجر در بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر حمایت تیم سافت‌بال بوشهر از سوی شرکت‌های اقتصادی و تولیدی استان بوشهر گفت: برای تقویت بنیه مالی تیم سافت‌بال استان بوشهر نیاز به حمایت است که باید دراین راستا مورد حمایت شرکت‌های اقتصادی و تولیدی قرار بگیرند.

نایب رئیس انجمن سافت‌بال کشوربا بیان اینکه استان بوشهرمهد ورزش سافت‌بال در کشور است تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در حوزه ورزش سافت‌بال این استان به عنوان پایگاه سافت‌بال در منطقه غرب آسیا تبدیل می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار