فرمانده انتظامی شهرستان آمل از انهدام باند سارقان احشام با 10 فقره سرقت در آمل و کشف تعدادی از احشام سرقتی به همراه مالخر در یکی از شهرستان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷ 16 April 2017
سفیر هراز، سرهنگ ولی‌الله گنجیان مقدم از انهدام باند سارقان با 10 فقره سرقت و کشف تعدادی احشام سرقتی در شهرستان آمل خبر داد و گفت: پس از وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
 
 
وی در ادامه اظهار کرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه جرم دریافتند، سارقان با استفاده از 2 خودروی وانت و موتورسیکلت شبانه به محل اسکان دام‌ها رفته و با تخریب دیوار و درب دامداری‌ها اقدام به سرقت احشام می‌کنند.
 
 
 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی رد سه سارق احشام از اعضای باند را شناسایی کردند، ادامه داد: ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضائی متهمان به نام‌های"محمد- ت"، "مراد- ت" و "حسینعلی-ت" که غیر بومی و اهل یکی از استان‌های همجوار بودند را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
 
 
 
سرهنگ گنجیان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به 10 فقره سرقت احشام در شهرستان آمل اعتراف کردند و تعدادی از احشام سرقتی به همراه مالخر در یکی از شهرستان‌ها کشف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار