شهردار کرمانشاه از افتتاح تقاطع ده مجنون در خرداد 96 خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 19 April 2017

به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک، اسدالله رازانیدر حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح ده مجنون افزود: امیدواریم این پروژه هرچه زودتر به بهره برداری برسدو سوار کردن قطعات فلزی عرشه این تقاطع باید با سرعت بیشتری انجام و این پروژه برای استفاده مردم آماده شود.

 شهردار کرمانشاه ابراز داشت:پیشرفت کنونی این پروژه را ۹۰ درصداست وکار نصب عرشه در مراحل نهایی است و فقط تیر فلزی وسط عرشه باقی مانده که به زودی نصب خواهد شد وامیدواریم تقاطع غیرهمسطح ده مجنون نیمه خردادافتتاح شود  

رضایی تصریح کرد:در خصوص تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع) نیز این تقاطع نیز ۱۸ ماه دیگر یعنی شهریور سال ۹۷ به نتیجه می رسد وهدف از  این طرح در نهایت کاهش بار ترافیکی محدوده رودکی و جاده سنندج است.

شهردار کرمانشاه افزود:  پارک جنگلی سراب قنبر۱۶۰ هکتار از این محدوده جنگل کاری خواهد شد که فعلا ۶۰ هکتار برای کاشت نهال چاله کنی شده است.به گفته رضایی ۲۰ هکتار تاکنون نهال کاری شده و مابقی نیز به زودی انجام خواهد شد.

به گفته این مسئول: راه دسترسی برای این پارک جنگلی نیز در حال اجرا و خاک برداری است و تمهیداتی نیز برای تامین آب آن در نظر گرفته شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار