کد خبر: ۴۱۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 20 April 2017
به گزارش تابناک یزد،اولين دوره تخصصي تربيت مربي نماز با حضور 200 نفر از مربيان موسسات فرهنگي قران و عترت شهرستان يزد در سالن فرهنگ اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد برگزار شد.

هدف از اين دوره تربيت مربي براي احياي سنت دعوت خوش‌آغاز كودكان ابتدايي و پيش‌دبستاني به نماز عنوان شده و هم‌اكنون در پنج استان كشور از جمله استان يزد در حال اجراست.

دوره مذكور توسط «مهدي فاضلي مهرآبادي» مديره موسسه فرهنگي قران و عترت ريحانه‌النبي(س) تهران كه از طراحان برجسته دوره‌ها و كتاب‌هاي تربيت مربي قران كودك است، طراحي و تدوين شده و با حمايت معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اجرايي شده ست.

اين دوره صبح امروز با حضور 200 نفر از مربيان مقاطع سني قبل از دبستان و دبستان فعال در موسسات قراني و كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد شهرستان يزد برگزار شد و قرار است در مدت دو روز در شهرستان‌هاي يزدي، ميبد و اردكان اجرايي شود.

گفتني است، همچنين مقرر است كه با توجه به توافق معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و وزارت آموزش و پرورش، دوره مذكور براي آموزگاران مقطه ابتدايي اموزش و پرورش پنج استان كشور از جمله استان يزد برگزار شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار